میدان اندیشه استاد عباس سحاب با حضور خیرین در دانشگاه تفرش افتتاح شد

۲۴ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۲۱ کد : ۵۱۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۰۰

میدان اندیشه استاد عباس سحاب روز یکشنبه مورخ ۹۴/۳/۲۴ با حضور خیرین و مسئولین دانشگاه و شهرستان و به همت خیر نیکوکار مهندس "غلامرضا سحاب" در دانشگاه تفرش به بهره برداری رسید.

 

رئیس دانشگاه تفرش در آیین افتتاح این میدان خیرساز گفت: میدان اندیشه میدان نمادین، شاخص و نمادسمبلیک برای دانشگاه تفرش است که در صورت انجام عملیات تکمیلی آن اهمیت آن در آینده برای همگان روشن خواهد شد.

 

دکتر "محمد قاسم سحاب" افزود: قسمتی از هزینه های احداث این میدان در قالب طرحهای۵۰% خیرین، از سوی خیر مهندس غلامرضا سحاب تامین شده است که دورنمای این میدان قابل رویت بوده و به عنوان نماد شاخص دانشگاه تفرش جلوه زیبایی را به دانشگاه می بخشد.

 

وی با بیان این که  مشارکت مردم در صحنه اداره  امور اجتماعی جامعه، به عنوان ارزیابی شاخص رشد  یافتگی جامعه پیشرفته، از اهمیت بسزایی برخوردار است اضافه کرد: حضور  و مشارکت خیرین در پروژه های عمرانی دانشگاه تفرش نیز مقدمه ای برای فعالیت چشمگیر آنان در اداره دانشگاه تفرش است.

 

وی تصریح کرد: از اینرو نیز باب جدیدی در این دانشگاه برای مشارکت خیرین در امور آموزشی و پژوهشی در دانشگاه تفرش اندیشه شده است که از محل در آمدهای خدمات عام المنغعه خیرین در این دانشگاه، سالیانه و به مناسبت های مختلف جایزه ای به عنوان جایزه فرهنگی ، علمی و آموزشی به نام خیر در نظر گرفته و  از طرف کمیته ارزیابی کننده به افراد لایق و شایسته اهدا گردد.

 

نایب رییس انجمن تفرشی ها و خیر احداث کننده میدان اندیشه  نیز در این مراسم گفت: در دو سال اخیر در شهر تفرش تحولات چشمگیری انجام شده است که نشانه  همدلی مسئولین برای برگرداندن این شهرستان به دوران درخشان خود یعنی مهد پدران علمی کشور است.

 

مهندس ایرج حسابی فرزند پروفسور محمود حسابی نیز در این مراسم با بیان این که ایران پیشکسوت علم در جهان است بر معرفی شخصیت های علمی و فرهنگی این کشور به نسل جوان و تکریم آنان توسط جامعه تاکید نمود.

 

پیشنهاد تشکیل مجمع خیرین حامی دانشگاه تفرش و تجلیل از  خیر نیکوکار مهندس "غلامرضا سحاب" و "مهندس ایرج حسابی" از دیگر برنامه های جانبی این مراسم بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۲۴ خرداد ۱۳۹۴

نظر شما :