با حضور مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم ؛

زمین چمن مصنوعی دانشگاه تفرش افتتاح شد

۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۳:۴۷ کد : ۵۱۱۳ اخبار
تعداد بازدید:۲۴۴۴
همزمان با فرا رسیدن میلاد حضرت زهرا (س) و با حضور دکتر محمد حسین علیزاده مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم ، روزشنبه زمین چمن مصنوعی دانشگاه تفرش افتتاح شد.
زمین چمن مصنوعی دانشگاه تفرش افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی ، زمین چمن مصنوعی دانشگاه تفرش با ابعاد 22 در 42 متر مربع با هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد ریال  از محل اعتبارات اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، صندوق رفاه دانشجویی، و دانشگاه تفرش در سال ۱۳۹۸ احداث و به بهره‌برداری رسید.

مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی دانشگاه تفرش که با حضور فرماندار شهرستان تفرش ومسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش و معاونان این دانشگاه برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و سالروز ولادت حضرت زهرا (س)گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی 25 پروژه زمین چمن مصنوعی و کف پوش در سطح دانشگاه های کشور افتتاح و به مرحله بهره برداری رسید.

دکتر "محمد حسین علیزاده" افزود: در سال جاری 71 پروژه زمین چمن در سطح دانشگاه های کشور با اعتباری بالغ بر30 میلیارد تومان افتتاح و 100 هزار متر مربع به سرانه فضاهای ورزشی دانشگاه های کشور افزوده می گردد.

وی در پایان ضمن بازدید از اتاق های تندرستی و فضاها و امکانات ورزشی موجود در دانشگاه تفرش از تلاش‌های تیم مدیریتی دانشگاه تفرش برای ارتقای کیفیت زیرساخت‌های ورزشی دانشگاه تفرش و ساخت فضاهای جدید ورزشی در این دانشگاه قدردانی کرد.

گفتنی است در این آیین با حضور دکتر علیزاده اتاق تندرستی خوابگاه پسرانه امیرکبیر دانشگاه تفرش نیز  با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال افتتاح گردید.

 

آخرین ویرایش۲۶ بهمن ۱۳۹۸

( ۶ )

نظر شما :