‌‌‌‌جشن ولادت حضرت زهرا (س) دردانشگاه تفرش برگزار گردید

۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۵ کد : ۵۱۲۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۹۴
همزمان با فرا رسیدن ولادت حضرت زهرا(س) ‌‌جشن ولادت حضرت زهرا (س) با حضور امام جمعه محترم شهرستان، رئیس دانشگاه تفرش، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونین و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش برگزار گردید.
‌‌‌‌جشن ولادت حضرت زهرا (س) دردانشگاه تفرش برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی، در این مراسم که به همت بسیج دانشجویی امام صادق (ع) برگزار گردید حجت الاسلام والمسلمین  دکتر رضا مهکام با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت زهرا (س) گفت:رفیع ترین جایگاه زن، مادر بودن است زیرا مادران اشرف مخلوقات یعنی انسان را در دامن خود پروش و تربیت می نمایند.

وی با بیان این که حضرت فاطمه الزهرا(س) الگوی تمام عیار زنان مسلمان است افزود: سبک فرزوند پروری و همسرداری حضرت زهرا(س) الگوی بی بدلیل برای زنان مسلمان است که مادران  در تربیت فرزندان خود مورد توجه قرارداده اند.

حجت الاسلام مهکام ادامه داد: مادران شهدا به عنوان پیروان راستین حضرت زهرا(س) فرزندان خود را طوری تربیت نمودند که توانستند به مقام رفیع شهادت نائل گردند.

مولودی خوانی توسط کربلایی حسین عقیلی، سخنرانی حجت الاسلام  مهکام و اجرای خاطرات طنز توسط حاج حسین کاجی  و تجلیل از مقام شامخ  تنی چند از مادران شهدای شهرستان تفرش از مهمترین برنامه های جانبی این مراسم بود که با استقبال دانشجویان روبرو گردید.

 

آخرین ویرایش۳۰ بهمن ۱۳۹۸

( ۲ )

نظر شما :