مصوبات هیات رییسه دانشگاه تفرش در خصوص فعالیت های اداری و آموزشی

۰۹ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۹ کد : ۵۱۳۵ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۷۹۸
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش ، جلسه هیات رییسه دانشگاه در خصوص پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا برگزار گردید که طی آن تصمیماتی در خصوص فعالیت های دانشگاه مصوب گردید. این مصوبات به شرح زیر است:

 

 

 

صورتجلسه مورخه 1398/12/09هیات رئیسه دانشگاه تفرش

هیات رئیسه دانشگاه تفرش با عنایت به شرایط موجود ، تصمیمات مسئولین محترم ، مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا  و در چارچوب اختیارات خود در خصوص ادامه فعالیت دانشگاه تفرش مراتب ذیل را اعلام می نماید.

1- مسئولین دانشگاه تفرش ظرف چند روز گذشته به دنبال یافتن راه کار ارائه کلاس ها به صورت مجازی بوده و اقدامات اولیه انجام شده موید این است که امکان برگزاری این کلاس ها از روز شنبه 17/12/1398 میتواند محقق گردد، لذا از اساتید محترم درخواست میگردد ظرف مدت یک هفته آینده نسبت به تهیه فایل های درسی خود(  ppt_ Pdf- word  و .....) که امکان نمایش آن در  نرم افزار های موجود مقدور بوده،  اقدام فرمایند. جهت استحضار اساتید محترم دانشگاه و دانشجویان عزیز، اطلاعات تکمیلی در خصوص چگونگی برگزاری کلاس های مجازی از طریق معاونت آموزشی دانشگاه و روابط عمومی در روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد.

2- در خصوص برگزاری  و جبران عقب افتادگی کلاس های مربوط به کارگاه ها ، آزمایشگاه ها، دروس عملی و آن دسته از دروسی که به هر دلیل امکان برگزاری کلاس  مجازی برای آنها مقدور نباشد، پس از بررسی های لازم  و بر اساس تصویب شورای آموزشی دانشگاه، تقویم آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 برای این دروس اصلاح خواهد شد.

3-دانشجویان عزیز برای انجام اقدامات لازم مربوط به فارغ التحصیلی، امور تحصیلات تکمیلی،تصویب پروپوزال،  دانش آموختگی، مالی، وام ها و سایر موراد ضروری در ساعات اداری با مسئولان دانشگاه و حتی الامکان به صورت غیر حضوری( تلفنی و ....) اقدام بفرمایند.جهت مراجعات حضوری ضروری دانشجویی،  حتما هماهنگی قبلی با مسئولان هر بخش انجام گردد.

4-در هفته آتی ( شنبه لغایت چهارشنبه ، 10 الی 14 اسفند ماه) نیازی به حضور فیزیکی اساتید محترم در دانشگاه نبوده ولی تداوم سایر        فعالیت های  اعضا محترم هیات علمی(  اقدام مندرج در بند یک این صورتجلسه حاضر، فعالیت های غیر آموزشی، پژوهشی و ......) تاکیدمیگردد.

5- از شنبه لغایت دوشنبه (10 الی 12 اسفند ماه ) حضور در دانشگاه آن دسته از کارمندان محترمی که معاونت های دانشگاه مشخصا اعلام مینمایند ضروری است سایر کارمندان محترم با هماهنگی معاونت ها و مدیریت های ذیربط مجموعه خود ، از طریق دورکاری و در منزل وظایف محوله را به انجام خواهند رسانید.

6- تصمیمات اتخاذ شده در راستای حفظ سلامتی کلیه اقشار دانشگاهی دانشگاه تفرش بوده و امید است اساتید محترم این دانشگاه در جبران   کلاس های درس به صورت شایسته با همدلی و همفکری  یاری نموده و در این برهه از زمان، مشکل حاضر را با موفقیت پشت سر بگذارند.

7- در خصوص تداوم احتمالی تعطیلات ( تا 15 فروردین و یا هر زمان دیگر) انتظار دارد به شایعات توجه ننموده و مرجع رسمی مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده و روابط عمومی دانشگاه اطلاع رسانی رسمی و قانونی اقدامات دانشگاه تفرش را  بر عهده دارد.

8- هیات رئیسه دانشگاه تفرش از خداوند منان حفظ آرامش، سلامتی و موفقیت روزافزون جامعه دانشگاهی دانشگاه تفرش را آرزومند است.

 

هیات رئیسه دانشگاه تفرش

رئیس دانشگاه - نماینده  نهاد مقام معظم رهبری- معاونت آموزشی و پژوهشی- معاونت دانشجویی و فرهنگی-  معاونت اداری و مالی 

     صبا                          قربانی                                        نظری                                      پارسیان                              چگینی                            

                           

آخرین ویرایش۱۲ اسفند ۱۳۹۸

( ۱۸ )

نظر شما :