اطلاعیه معاونت آموزشی در خصوص ادامه فعالیت های آموزشی

۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۴ کد : ۵۱۷۴ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۲۰۹

ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای کلیه دانشجویان عزیز نکاتی را در خصوص ادامه فعالیت های آموزشی ترم جاری به اطلاع می رساند.

 

  1. هر گونه تصمیمی در مورد شروع آموزش حضوری در دانشگاه با ستاد ملی مبارزه با کرونا  بوده و دانشگاه تابع سیاست اتخاذ شده توسط این ستاد می باشد.
  2. کلاسهای نظری دانشگاه از تاریخ 16 فروردین مانند قبل بصورت آنلاین از طریق سامانه مجازی دانشگاه برگزار می گردد و تمامی دانشجویان موظف به شرکت در کلاس هایشان می باشند.
  3. در مورد کلاسهای عملی نظیر کارگاه و آزمایشگاه با توجه به شرایط عمومی کشور شورای آموزشی دانشگاه تصمیم گیری خواهد نمود و این موضوع در آینده به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.
  4. با توجه به پشنهاد ارائه شده توسط وزارت عتف حذف ترم بدون احتساب سنوات مجاز می باشد. دانشجویانی که قصد حذف ترم را دارند بایستی دلایل قانع کننده ای مانند عدم دسترسی به اینترنت یا سیستم کامپیوتری را ارائه دهند. در این مورد بزودی آدرس سامانه ای در دانشگاه به دانشجویان اطلاع رسانی خواهد شد تا از این طریق درخواست های خود را به آموزش دانشگاه ارسال نمایند هر چند دانشجویان مجاز به اقدام بر اساس این بند پشنهادی می باشند اما به دلیل بروز مشکلاتی در اخذ واحد در ترمهای آتی، اقدام بر اساس این بند به دانشجویان پیشنهاد نمی گردد. توصیه می شود دانشجویان عزیز طوری برنامه ریزی کنند که واحدهای اخذ شده در ترم جاری را به صورت شرکت در کلاسهای مجازی و با موفقیت به اتمام برسانند تا نه تنها از تحصیل خود عقب نمانند بلکه تجربه حضور و فعالیت کلاسهای مجازی را نیز کسب نمایند. 
  5. حذف یک یا چند درس به دلیل کاستی های موجود در سیستم آموزش مجازی امکان پذیر می باشد و در این خصوص نیز بزودی آدرس سامانه ای در دانشگاه به دانشجویان اطلاع رسانی خواهد شد تا از این طریق درخواست های خود را به آموزش دانشگاه ارسال نمایند. لازم به ذکر است که به دلایل ذکر شده در بند 4 ،  دانشگاه این اقدام را نیز حتی الامکان به دانشجویان گرامی توصیه نمی کند.
  6. در خصوص مسائل دانشجویان تحصیلات تکمیلی شامل پیشنهاد پایان نامه، امتحان جامع و دفاع از پایان نا مه بزودی توسط  تحصیلات تکمیلی دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

 

                                

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش              

آخرین ویرایش۱۲ فروردین ۱۳۹۹

( ۷ )

نظر شما :