پیام تبریک رئیس دانشگاه تفرش به مناسبت روز معلم و استاد

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۹ کد : ۵۲۲۸ اخبار
تعداد بازدید:۳۴۰۸
دکتر حمیدرضا صبا رئیس دانشگاه تفرش در پیامی فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز پاسداشت مقام والای معلم را به تمامی معلمان و اساتید، خصوصا اساتید فرهیخته ی دانشگاه تفرش تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی متن پیام تبریک رئیس دانشگاه تفرش بدین شرح است:
پیام تبریک رئیس دانشگاه  تفرش به مناسبت روز معلم و استاد

 

 

 

 

 

 

 

 

«مَنْ وَقرَ عالِماً فقدْ وَقرَ ربَّه»

(هرکس دانشمندی را گرامی بدارد، بی‌گمان پروردگارش را گرامی داشته است.)

                                                                    امام علی (ع)

 

روز معلم یادآور شکوه و عظمت فرهیختگانی است که در پرتو شمع وجود خود، زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته و با تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم، آینده سازان را برای تحقق چشم اندازهای آینده می پرورانند.


بدون تردید اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و اساتیدی است که در ترویج دانش و بینش همانند استاد شهید اهتمام می ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.


اینجانب به نوبه خود ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن هفته معلم را خدمت همه معلمان و اساتید فرهیخته و فرهنگ آفرین کشور خصوصاً اساتید محترم دانشگاه تفرش که دلسوزانه و متعهدانه در انجام وظایف دانشگاهی در تلاش هستند به ویژه در این ایام که در بستر آموزش مجازی، واحدهای درسی را به صورت مرتب و مستمر دنبال کردند و نگذاشتند عدم حضور فیزیکی به تعطیلی دانشگاه ییانجامد، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

 

امیدوارم در پناه خداوند متعال، در تربیت و تعلیم فرزندان عزیز و آینده سازان میهن اسلامی‌مان همواره موفق و سلامت باشید.

 

                                                                          حمیدرضا صبا
                                                       رئیس دانشگاه تفرش

آخرین ویرایش۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

( ۱۱ )

نظر شما :