مراسم پاسداشت مقام استاد به صورت مجازی در دانشگاه تفرش برگزار شد

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۴ کد : ۵۲۴۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۹۶
مراسم پاسداشت مقلم استاد ، روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری بصورت مجازی در دانشگاه تفرش برگزار شد.
مراسم پاسداشت مقام استاد به صورت مجازی در دانشگاه تفرش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این مراسم  که همزمان با هفته آموزش و بزرگداشت مقام معلم، به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بصورت مجازی برگزار می شد حجت‌الاسلام‌والمسلمین ایمانی مقدم رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکترصبا رئیس دانشگاه و هیات رئیسه به ایراد سخنرانی پرداختند.

رئیس دانشگاه تفرش در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن روز معلم خدمت همه اساتید دانشگاه تفرش،  از تلاش دلسوزانه و متعهدانه اساتید این دانشگاه که در این ایام در بستر آموزش مجازی، واحدهای درسی را به صورت مرتب و مستمر دنبال نموده و نگذاشتند عدم حضور فیزیکی به تعطیلی دانشگاه بینجامد، تقدیر و تشکر نمود.

دکتر "حمیدرضا صبا" افزود: بدون تردید اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و اساتیدی است که در ترویج دانش و بینش همانند استاد شهید اهتمام می ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش نیز در این نشست از برگزاری 553 کلاس درسی به صورت برخط در سامانه مجازی دانشگاه در این دانشگاه خبر داد.

دکتر "اسماعیل نظری" افزود: از17 اسفندماه سال گذشته  کلیه کلاسهای نظری در سامانه مجازی دانشگاه ارائه گردیده است و تاکنون حدود 100 درصد کلاس‌ها  برگزار شده است .

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی نیز در این نشست مجازی  با اشاره به فراگیر شدن ویروس کرونا در جهان گفت:شیوع بین‌المللی ویروس کرونا فضای تمدنی اسلام و ماهیت تمدنی غرب در برخورد با این ویروس را برای همگان تبیین نمود.

حجت الاسلام " مهدی ایمانی مقدم" افزود: شکل گیری گروه های جهادی و همدلی و مساوات در بین مردم ایران با شیوع ویروس کرونا ماهیت تمدن اسلام را برای همگان تبیین نمود .

وی با بیان این که در جوامع غرب  هیچ گونه رفاقتی بین رابطه علم و دین  وجود نداشته است تصریح کرد: در دنیای اسلام همواره بین دین و علم رابطه وحدت واتحاد برقرار بوده است و همدلی بین مردم وحاکمیت تاکنون تمام تحریم ها و توطئه های دشمنان را نقش بر آب نموده است.

حجت الاسلام ایمانی مقدم با اشاره به این که ماهیت تمدنی غرب در دوران پساکرونا ماهیت اصلی خود را که پوشالی است نشان داد تصریح کرد: اما در دوران پساکرونا نظاره گر کارآمدی جمهوری اسلامی و بهداشت و درمان ایران در مواجهه با این ویروس بودیم.

حجت الاسلام محسن قربانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش نیز ضمن تبریک فرا رسیدن روز معلم سامانه  آموزش مجازی دانشگاه را بستری مناسب برای دانش افزایی اعضای هیات علمی در دوران شیوع ویروس کرونا دانست.

دکتر نبی الله گودرزوند چگینی معاون مالی و اداری و مدیریت منابع دانشگاه تفرش نیز در این نشست ضمن تبریک روز معلم گزارشی از عملکرد این حوزه به استحضار اعضای هیات علمی رساند.

 دکتر علی پارسیان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تفرش نیز در این نشست خواستار حمایت، هدایت و مشاوره  اعضای هیات علمی از  فعالیت های علمی انجمن های علمی دانشجویی گردید.

 

آخرین ویرایش۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

نظر شما :