برگزاری۵۵۳ کلاس درس به صورت برخط در سامانه مجازی دانشگاه تفرش

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۰ کد : ۵۲۵۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۹۳
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش از برگزاری ۵۵۳ کلاس‌ درس نظری به‌صورت بر خط در سامانه آموزش مجازی در این دانشگاه خبر داد.
برگزاری۵۵۳ کلاس درس به صورت برخط در سامانه مجازی دانشگاه تفرش

دکتر "اسماعیل نظری" افزود: از17 اسفندماه سال گذشته  کلیه کلاسهای نظری در سامانه مجازی دانشگاه ارائه گردیده است و تاکنون حدود 100 درصد کلاس‌های نظری  برگزار شده است .

 

وی ادامه داد:با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ در کشور و به‌خاطر اینکه از تداوم امر آموزش عقب نمانیم، آموزش مجازی برای اولین‌بار در دانشگاه تفرش راه‌اندازی گردید.

 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش ادامه داد: هم‌اکنون کلیه دانشجویان در صورت برخورداری از رایانه و یا تلفن هوشمند قادر به شرکت در کلاسهای مجازی بوده و همچنین قادر هستند در سامانه آموزش مجازی ، محتوای درسی و همچنین صوت کلاس را دانلود نموده و استفاده نمایند.

 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش تصریح کرد: برای دروس عملی، آزمایشگاهی و تربیت بدنی پس از بازگشایی دانشگاه برنامه ریزی خواهد شد و این کلاسها بصورت حضوری برگزار خواهدشد.

 

وی ادامه داد: برای برگزاری امتحانات نیم سال دوم آموزشی ۹۹-۹۸ مطابق ابلاغیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و همچنین با هماهنگی سایر دانشگاه های منطقه چهار تصمیم گیری خواهد شد که امیدواریم بتوانیم این امتحانات را با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی بصورت حضوری برگزار نماییم.

آخرین ویرایش۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

( ۹ )

نظر شما :