بیانیه بسبج اساتیددانشگاه تفرش به مناسبت روز قدس

۰۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۹ کد : ۵۲۹۱ اخبار
تعداد بازدید:۶۲۳

 

روز قدس، روز وحدت و همگرایی امت اسلامی و مقابله با تلاش مستکبران و رژیم غاصب صهیونیستی در تشدید واگرایی و ایجاد ائتلاف‌های شیطانی در راستای گسترش تضاد و اختلاف بین‌المللی و مذاهب اسلامی است.

ملت ما همیشه با قدس زیسته و نگهبان قداستش بوده است. قدس، نه فقط تاریخ، بلکه جغرافیای عشق ما، تاریخ جانبازی ما و محراب نمازهای خونین ماست.

این روز گرامی برای ما تداوم قهرمانانه راه امام خمینی (ره) در سایه رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری؛ حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و دستمایه عزت و بازگرداندن عظمت به اردوگاه مسلمانان است.

دوراندیشی و ابتکار حکیمانه امام خمینی (ره) در نامگذاری این روز موجب جهانی شدن آرمان‌های فلسطین و تضعیف و تنزیل رژیم صهیونیستی شده و تمام تلاش‌های جبهه استکبار را برای امنیت سازی این رژیم اشغالگر با ناکامی و شکست مواجه ساخته است.

امسال هر چند به علت ابتلا جهانی به بلای ویروس کرونا - که امیدواریم خداوند آن را از سر اهل زمین دور سازد - شرایط ویژه ای به وجود آمده است، با این حال قطعاً مردم به ویژه ملت درد آشنا و صبور و غیور ایران روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان به هر شیوه ای که ممکن است با رعایت تمام توصیه های بهداشتی به ویژه استفاده گسترده از فضای مجازی، صدای حمایت خود را از مبارزه برای آزادی فلسطین و نجات قدس شریف به گوش جهانیان می رسانند و خشم مقدس خود را بر سر غاصبان فلسطین و حامیان جهانخوار آنان فرو خواهند ریخت.

 

سید علی شفیع پورحسینی
 بسیج اساتید دانشگاه تفرش

آخرین ویرایش۰۱ خرداد ۱۳۹۹

نظر شما :