برگزاری مجازی کلاس های دانشگاه تفرش تا پایان خرداد

۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۴ کد : ۵۳۲۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۵۱
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش از برگزاری تمام کلاس های آموزشی این دانشگاه به صورت مجازی تا پایان خرداد ماه خبر داد.
برگزاری مجازی کلاس های دانشگاه تفرش تا پایان خرداد

اسماعیل نظری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین تصمیمات اتخاذ شده در حوزه اموز آموزشی دانشگاه با توجه به تعطیلی ناشی از شیوع کرونا، اظهار کرد: بر اساس آخرین تصمیمات گرفته شده، تمام جلسات آموزشی و کلاس‌های دانشگاه تفرش در تمام مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری طبق تقویم اعلام شده در گذشته، تا پایان ترم (پایان خرداد ماه) به صورت مجازی ادامه خواهد داشت و به همین صورت به انتها می رسد.

وی با بیان اینکه در طول برگزاری کلاس های درس مجازی، خوابگاه دانشجویی و سلف سرویس دانشگاه همچنان تعطیل خواهد بود، افزود: در خصوص زمان و نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم نیز هنوز تصمیم گیری نهایی انجام نشده است و در صورت تعیین زمان و چگونگی برگزاری امتحانات به صورت قطعی، اطلاعات لازم در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت. کلاس های کارگاهی و آزمایشگاهی ترم جاری نیز با اطلاع رسانی های بعدی در شهریور ماه برگزار خواهد شد.

نظری تصریح کرد: در خصوص دانشجویان تحصیلات تکمیلی که حضور آنان به منظور انجام امور پایان نامه در دانشگاه ضروری است، در آینده با هماهنگی دانشکده های مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی این دانشگاه به صورت مجازی، اظهار کرد: دانشگاه تفرش با توجه به شیوع بیماری کووید 19 و در عین حال لزوم تداوم امور آموزشی، برای اولین بار آموزش مجازی را در دانشگاه راه اندازی کرد که در همین راستا تمام دانشجویانی که از رایانه یا تلفن همراه هوشمند برخوردار هستند می توانند در این کلاس ها شرکت کنند و محتوای درسی خود را به صورت کاملا مستقیم از سامانه آموزش مجازی دانشگاه دانلود کرده و سپس استفاده کنند.

وی تصریح کرد: تمام کلاس های نظری دانشگاه از تاریخ هفدهم اسفند ماه سال گذشته در سامانه آموزش مجازی ارائه شده است و تاکنون بیش از 500 کلاس درس نظری به صورت برخط در این سامانه برگزار شده است.

آخرین ویرایش۱۳ خرداد ۱۳۹۹

( ۱۳ )

نظر شما :