اطلاعیه مدیریت دانشجویی در خصوص خروج وسایل دانشجویان از سراهای دانشجویی

۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۰ کد : ۵۳۵۰ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۸۶۴

 

به استحضار دانشجویان گرامی می رساند با توجه به غیر حضوری شدن امتحانات، عملاً فعالیت خوابگاه ها نیز تا ترم بعد متوقف می باشد.

لذا دانشجویان عزیز می بایست برای خروج تمام وسایل خود از خوابگاه ها از روز پنج شنبه مورخ ۲۲ خرداد تا روز جمعه ۳۰ خرداد اقدام نمایند (هر روز از ساعت ۸صبح الی ۱۷ عصر). بعد از تاریخ فوق ورود دانشجویان به خوابگاه ها امکان پذیر نخواهد بود.

از آنجایی که فعالیت های عمرانی مربوط به تمام خوابگاه ها از روز شنبه ۳۱ خرداد آغاز می شود لذا اداره خوابگاه ها بعد از این تاریخ نسبت به وسایل مانده دانشجویان مسئولیتی نخواهد داشت.

توصیه می شود دانشجویان همانگونه که اتاق های خود را در شهریور ۹۸ تحویل گرفته اند، مرتب کنند.

دانشجویانی که اتاق های خود را مانند روز اول تحویل دهند، مشمول خسارت نخواهند شد.

همراه داشتن و استفاده از ماسک، دستکش، ماده ضدعفونی برای تمام دانشجویان و خانواده های محترمشان  الزامی می باشد.

 

 نظر به اینکه خوابگاه های دانشجویی از اواخر بهمن خالی از سکنه می باشد لذا سمپاشی کامل و تعمیرات اتاق ها، آشپزخانه ها و سرویس های بهداشتی از موارد ضروری و مورد تاکید کارشناسان بهداشت می باشد. همچنین با توجه به احتمال شروع زود هنگام ترم تحصیلی آینده، فرصت کمی در اختیار اداره خوابگاه ها و دفتر فنی دانشگاه جهت انجام این قبیل امورات و فعالیت های جانبی دیگر می باشد. لذا فرصت تخلیه وسایل از خوابگاه ها به هیچ عنوان قابل تمدید نمی باشد. خواهشمند است تا روز جمعه مورخ 30 خرداد اقدام به خروج آنان نمایید.

  دانشجویانی که کلید اتاق و کمد خود را تحویل انتظامات خوابگاه ها دهند مشمول خسارت نخواهند گردید.

 دانشجویانی که از راه دور به هر دلیلی نمی توانند در دانشگاه حضور یابند می توانند با هماهنگی قبلی با مدیریت امور دانشجویی(09181603567) یا رئیس اداره خوابگاه ها(09184898658)، یکی از دوستان خود را برای خروج وسایل معرفی نمایند.

دانشجویان عزیز می توانند چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه این هفته نیز می توانند برای خروج وسایل مراجعه نمایند.

 


مدیریت دانشجویی

آخرین ویرایش۲۶ خرداد ۱۳۹۹

( ۶ )

نظر شما :