برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس در دانشگاه

۳۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۴ کد : ۵۵۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۷۱

 

همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس نمایشگاه پیچک انحراف برای بررسی سیر تاریخی نقش منافقین در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس روز سه شنبه با حضور  فرماندار ، فرمانده سپاه ناحیه تفرش و مسئولین محلی و دانشگاه تفرش با همکاری قرارگاه فرهنگی شهدای تفرش در صحن دانشکده برق این دانشگاه گشایش یافت.

 

رییس دانشگاه تفرش در آیین گشایش این نمایشگاه گفت:بررسی سیر تاریخی تهاجمات و جنگهای مختلف صورت گرفته در طول تاریخ کشور و دنیا بیانگر این امر است که تهاجم صورت گرفته دولتهای استکباری به ایران در سال 59 واقعه ای خاص و بی نظیر برای کشور ما و حتی دنیا بوده است.

 

دکتر "محمد قاسم سحاب" افزود: دفاعی که از سوی عامه مردم ایران در طول هشت سال دفاع مقدس از کشور صورت گرفت دفاع و اتفاقی بی نظیر در طول تاریخ کشور ما بود.

 

وی  با بیان این که هشت سال دفاع مقدس موجب بالندگی و افتخار کشور است تصریح کرد: اکنون بیان ارزشها و الگوهای دفاع مقدس به  نسل جوان به منظور افزایش اعتماد به نفس ملی توسط مسئولین امری ضروری است .

 

طراحی کروکی عملیات مرصاد، ایجاد نمایشگاه کتاب و پوستر نمایشگاهی در قالب سناریوی چهل قسمتی پیچک انحراف از سیر تاریخی عملکرد منافقین در انقلاب و دفاع مقدس ،روایتگری عملیات مرصاد توسط حاج منصور حیدری از فرماندهان عملیات دفاع مقدس و گلباران قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در دانشگاه تفرش بود.

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۳۱ شهریور ۱۳۹۴

نظر شما :