مراسم یاد یاران با حضور یادگاران در دانشگاه تفرش برگزار شد

۰۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۵ کد : ۵۵۵۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۳۳
به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس مراسم یاد یاران با حضور یادگاران روز سه شنبه اول مهرماه با حضورامام جمعه محترم شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه تفرش، مسئولین محلی،رئیس، مسئول نهاد رهبری، معاونان و کارکنان دانشگاه تفرش در جوار یادمان شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد.
مراسم یاد یاران با حضور یادگاران در دانشگاه تفرش برگزار شد

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی، امام جمعه تفرش در این آیین گفت:نشان تعقل در دوران هشت سال دفاع مقدس نشان فروزان و درخشانی بود.

حجت الاسلام" حسین  حاجیلری" افزود: جنگ ما جنگ تعقل محور بود که نشان تعقل و اندیشه در آن موج می زد.

وی با بیان این که در قرآن کریم در  49 آیه آن از واژه عقل ، تعقل و مشتقات آن استفاده شده است اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس ما کاملا تعقل گونه و ادب وارانه بوده است و باید در جهت حفظ و  ترویج فرهنگ و معارف دفاع مقدس کوشید زیرا خطر تحریف جدی است.

رئیس دانشگاه تفرش نیز در این آیین ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت:دفاع رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس از سرحدات ایران اسلامی ، دشمن را از رسیدن به اهداف شوم خود ناامید ساخت.

دکتر حمیدرضا صبا افزود: از خودگذشتگی شهیدان در نثار جان هایشان در هشت سال دفاع مقدس ایثار فراموش ناشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که تکریم شهیدان ‌و تعظیم در برابر خانواده‌های صبور آنان، واجب بزرگ امروز و همیشه‌ی ما است.

خاطره گویی پیشکسوت دفاع مقدس آقای شیرازی و مداحی حاج حسین نیمه وری، تجلیل از ایثارگران و رزمندگان،رونمایی از تابلو میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، برپایی غرفه نمایشگاهی پوستر از مهمترین برنامه های جانبی مراسم یاد یاران با حضور یادگاران بود که به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی  و مدیریت فرهنگی دانشگاه تفرش در این دانشگاه برگزر گردید.


آخرین ویرایش۰۱ مهر ۱۳۹۹

( ۱ )

نظر شما :