اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری ۱۳۹۹ دوره کارشناسی

۱۳ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۷ کد : ۵۶۰۲ اخبار
تعداد بازدید:۲۲۳۸۳
ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان جدیدالورود کنکور سراسری سال ۱۳۹۹، به اطلاع می‌رساند ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود روزهای چهارشنبه ۹۹/۸/۱۴ لغایت جمعه ۹۹/۸/۱۶ از طریق سامانه نیما صورت می‌پذیرد.
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری ۱۳۹۹ دوره کارشناسی

 

 

 

 

 

 

 

 

قابل توجه پذیرفتهشدگان کنکور سراسری مقطع کارشناسیسال99

ضمن تبریک به مناسبت قبولی درآزمون ورودی مقطع کارشناسی‌ سال 99 به اطلاع می‌رساند ثبت‌نام از کلیه پذیرفته‌شدگان در دانشگاه طی مراحل ذیل انجام می شود و انجام همه مراحل الزامی است.

 

مراحل ثبت  نام به این شرح می‌باشد:

  1. ثبت نام غیرحضوری
  2. ارسال مدارک از طریق پست پیشتاز
  3. مشاهده دروس و برنامه تعیین شده

 

  1. ثبت‌نام غیرحضوری:

در روزهای چهارشنبه مورخ 99/8/14 الی جمعه 99/8/16 از طریق سامانه نیما به آدرس ذیل انجام میگردد:

https://tafreshulms.nimael.com/

 

*ثبت‌نام از طریق سامانه مذکور اولین مرحله ثبت‌نام بوده و دانشجویانی که در این مرحله از ثبت‌نام شرکت نکنند دانشجوی انصراف از ثبت‌نام محسوب می‌گردند.برای ورود به سامانه متبوع از کد ملی به عنوان کد کاربری و کلمه عبور استفاده نمایید.

 

 

راهنمای تصویری ثبت نام دانشجویان کارشناسی

 

مدارک لازم‌ جهت بارگذاری در سامانه:

  1. تصویر اصل تمامی صفحات شناسنامه.
  2. تصویر اصل کارت ملی از دو طرف.
  3. عکس 4×3 تهیه شده در سال جاری.
  4. اصل ریز نمرات دوره متوسطه
  5. اصل گواهی پایان تحصیلات دوره متوسطه
  6. اصل گواهی پایان تحصیلات دوره پیش دانشگاهی
  7. اصل ریزنمرات دوره پیش دانشگاهی
  8. اصل گواهی دیپلم نظام آموزشی جدید (3-3-6)
  9. اصل ریزنمرات دیپلم نظام آموزشی جدید(3-3-6)
  10. مراجعه دانشجو به سامانه تأییدیه مدارک تحصیلی به آدرس  https://emt.medu.ir/ و دریافت کد رهگیری و درج کد در محل مشخص شده در سامانه ثبت نام غیرحضوری.     
  11. پرینت قبولی در دانشگاه از سایت سازمان سنجش توسط دانشجو اخذ و به یکی از دفاتر پلیس +10 محل سکونت ارائه شود، جوابیه پلیس +10 اسکن شده و بارگذاری گردد.( برای دانشجویان پسر)
  12. فیش پرداخت هزینه کارت دانشجویی (مبلغ دویست و پنجاه هزار ریال)

         (شماره شبای  پرداخت: 550100004001105603019314IR 

            (شناسه واریز      348105651122001009710330050003)به نام تمرکز وجوه درآمد اختصاصی  دانشگاه تفرش نزد بانک مرکزی

  1. تأییدیه پرداخت شهریه (دانشجویان شبانه) از طریق لینک موجود در سامانه ثبت نام  غیرحضوری.

 

 

فرم‌های ثبت‌نام:

* فرم شماره  1 برای همه دانشجویان  دانلود

* فرم شماره4 مخصوص پذیرفته شدگان روزانه سهمیه منطقه1، خانواده شهدا و شاهد،رزمندگان و جانبازان  دانلود

* فرم شماره 5 مخصوص پذیرفته شدگان روزانه  سهمیه مناطق 2و3  دانلود

* فرم تعهدنامه آموزشی برای همه دانشجویان. دانلود

* فرم مشخصات دانشجویی عکسدارشده برای همه دانشجویان.  دانلود

* فرم کتابخانه مرکزی دانشگاه  دانلود

* فرم مرکز آمار و کامپیوتر  دانلود

*دانشجویان گرامی پس از مراجعه به سامانه ثبتنام غیرحضوری و تکمیل فرآیند ثبتنام آموزشی وارد لینک های زیر گردیده و ثبت نام خود را کامل نمایید.

 

 

     برای تکمیل پرسش‌نامه فرهنگی و اجتماعی وارد لینک زیر شوید:

http://smauni.ir/?page_id=1311

 

   

  * اطلاعیه های معاونت دانشجویی و فرهنگی

 

 

 

کلیه فرهای مربوط به حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی مخصوص نو دانشجویان

               

  1. ارسال مدارک از طریق  پست:  

دانشجویان گرامی پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام غیرحضوری مدارک ذیل را تا تاریخ 99/8/20 به آدرس تفرش- ابتدای جاده تهران- دانشگاه تفرش- کدپستی 3951879611  اداره آموزش خانم عابدینی از طریق پست پیشتاز ارسال نمایند. بدیهی است ارسال کلیه مدارک ذیل ، تکمیل کننده فرآیند ثبت‌نام غیرحضوری خواهد بود و در صورت عدم ارسال مدارک و یا ارسال مدارک بصورت ناقص ثبت نام اولیه لغو خواهد گردید

  1. یک سری تصویر تمامی صفحات شناسنامه.

  2. یک سری تصویر کارت ملی (پشت و رو).

  3. 6 قطعه عکس 4×3 تهیه شده در سال جاری.

  4. اصل ریز نمرات دوره متوسطه
  5. اصل گواهی پایان تحصیلات دوره متوسطه
  6. اصل گواهی پایان تحصیلات دوره پیش دانشگاهی

  7. اصل ریزنمرات دوره پیش دانشگاهی

  8. اصل گواهی دیپلم نظام آموزشی جدید (3-3-6)

  9. اصل ریزنمرات دیپلم نظام آموزشی جدید(3-3-6)

  10. مدرکی که  از پلیس +10 صادر شده است و وضعیت نظام وظیفه را مشخص می‌کند .

توجه: ثبت نام دانشجویان مرد مشمول و غیرمشمول حتی پس از ارسال مدارک به صورت مشروط بوده و ثبت نام قطعی ایشان منوط به تأیید معاونت وظیفه عمومی می باشد .

                         11- فیش پرداخت هزینه کارت دانشجویی.     

12 -تأییدیه پرداخت شهریه (دانشجویان شبانه).

                        

13- فرم‌های ثبت‌نام:

       فرم شماره  1 برای همه دانشجویان 

فرم شماره4 مخصوص پذیرفته شدگان روزانه سهمیه منطقه1، خانواده شهدا و شاهد،رزمندگان و جانبازان

 فرم شماره 5 مخصوص پذیرفته شدگان روزانه  سهمیه مناطق 2و3 

 فرم تعهدنامه آموزشی برای همه دانشجویان. 

فرم مشخصات دانشجویی عکسدارشده برای همه دانشجویان. 

فرم کتابخانه مرکزی دانشگاه 

  1. مشاهده دروس و برنامه تعیین شده:

مرحله اول: برای اطلاع از دروس و برنامه تعیین شده در نیمسال اول سال تحصیلی 400-99 از روز سه شنبه مورخ99/8/20 به پورتال امور آموزشی دانشگاه به آدرس اینترنتیhttp://register.tafreshu.ac.ir

 

 مراجعه و با درج شماره دانشجویی و شماره شناسنامه به ترتیب به عنوان کدکاربری و کلمه عبور، وارد پورتال شده، بعد از تکمیل پرسشنامه دانشجویی با انتخاب گزینه تأییدیه انتخاب واحد، برنامه هفتگی و امتحانی دروس خود را مشاهده نمایید.

مرحله دوم: با توجه به شیوع ویروس کرونا کلاسها تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی برگزار میگردد و تاریخ شروع کلاس‌ها شنبه مورخ  99/08/24می‌باشد. لذا از تاریخ مذکور  به سامانه آموزش مجازی به آدرس https://tafreshulms.nimael.com/

مراجعه و با درج شماره دانشجویی  به عنوان کدکاربری و کلمه عبور، وارد سامانه شده و در کلاسهای خود شرکت نمایید.

در صورت بروز مشکل درخصوص سامانه کلاسهای مجازی با تلفن پشتیبانی 08636241500 در ساعات اداری شنبه تا چهارشنبه تماس بگیرید.

 

راهنمای شرکت در کلاسهای غیرحضوری

 

*شرکت در کلیه کلاس‌های مجازی دروس‌ انتخاب واحد شده ضروری است.

*برای دانشجویان نو ورود انتخاب واحد توسط دانشکده/گروه انجام می شود و دانشجویان امکان تغییر دروس انتخاب شده را ندارند.

 

شماره تماس اداره آموزش دانشگاه: 08636227124 داخلی 1 یا 2

اداره آموزش دانشگاه

                                 

 

به کانال اطلاع رسانی دانشگاه تفرش بپیوندید

 

 

آخرین ویرایش۱۷ آبان ۱۳۹۹

( ۶۳ )

نظر شما :