برنامه های دانشگاه تفرش در "هفته قرآن و دانشگاه"

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۱ کد : ۵۶۶۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۴۵
برنامه های دانشگاه تفرش در "هفته قرآن و دانشگاه"

 

 

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تفرش  گفت: ویژه برنامه‌های هفته قرآن و دانشگاه در روزهای ۱۸ تا ۲۴ آبان توسط کانون دانشجویی قرآن و عترت در دانشگاه تفرش برگزار شد.

 اعظم عسکری در گفتگو با روابط عمومی به برگزاری مسابقه  "نوای آسمانی" ویژه برادران اشاره کرد و گفت: این به مناسبت هفته ی قرآن و دانشگاه با همکاری کانون های قرآن دانشگاه اراک، دانشگاه تفرش و  دانشگاه صنعتی اراک  با هدف با هدف گسترش فرهنگ تلاوت در جامعه در حال برگزاری است.

 

وی خاطر نشان کرد: رونمایی از وب سایت کانون قرآن به نشانی http://www.ihqcotu.ir جهت تعامل فرهنگی و ارتباط آسان با دانشجویان با توجه به شرایط کنونی‌، ایجاد بخش پاسخ به شبهات و سوالات دینی در وب سایت کانون، برگزاری کلاس های مجازی تجوید و ترتیل قرآن در صفحات مجازی کانون ( پیام رسان ها و وب سایت کانون)، برنامه ریزی جهت برگزاری دوشنبه های قرآنی در بستر وب و به صورت ویدیو کنفرانس و برنامه ریزی جهت برگزاری کارگاه های آموزش، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم را از مهمترین برنامه های کانون قرآن و عترت در سال تحصیلی جدید می باشد.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تفرش با اشاره به برنامه‌های هفته قرآن و دانشگاه گفت: ویژه برنامه‌هایی به مناسبت هفته قرآن و دانشگاه  تدارک دیده‌ایم که در روزهای ۱۸ تا ۲۴ آبان‌ماه در دانشگاه تفرش برگزار شد.

 

وی تجلیل از برگزیدگان سی و  پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان،  وبرگزاری مسابقه مفهومی قرآن تحت عنوان چراغی فروزان را از دیگر برنامه های  گرامیداشت هفته قرآن و دانشگاه در دانشگاه تفرش برشمرد.

آخرین ویرایش۲۴ آبان ۱۳۹۹

( ۴ )

نظر شما :