اطلاعیه ثبتنام پذیرفتهشدگان آزمون سراسری کارشناسی ارشد۱۳۹۹
قابل توجه پذیرفتهشدگان آزمون ورودی مقطع کارشناسیارشد سال99
ضمن تبریک به مناسبت قبولی درآزمون ورودی مقطع کارشناسیارشد سال 99 به اطلاع میرساند ثبتنام از کلیه پذیرفتهشدگان در دانشگاه طی مراحل ذیل انجام می شود و انجام همه مراحل الزامی است.
مراحل ثبت نام به این شرح میباشد:
- ثبت نام غیرحضوری
- ارسال مدارک از طریق پست پیشتاز
- مشاهده دروس و برنامه تعیین شده
- ثبتنام غیرحضوری:
در روزهای یکشنبه مورخ 1399/8/11 و دوشنبه 1399/8/12 از طریق سامانه نیما به آدرس ذیل انجام میگردد:
https://tafreshulms.nimael.com/login/index.php
*ثبتنام از طریق سامانه مذکور اولین مرحله ثبتنام بوده و دانشجویانی که در این مرحله از ثبتنام شرکت نکنند دانشجوی انصراف از ثبتنام محسوب میگردند.برای ورود به سامانه متبوع از کد ملی به عنوان کد کاربری و کلمه عبور استفاده نمایید.
راهنمای تصویری ثبت نام دانشجویان کارشناسی ارشد
مدارک لازم جهت بارگذاری در سامانه:
- تصویر اصل تمامی صفحات شناسنامه.
- تصویر اصل کارت ملی.
- عکس 4×3 تهیه شده در سال جاری.
- تصویر اصل مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص میکند.
(کارت پایان خدمت، کارت معافیت از خدمت، نامه ترخیص از خدمت و اصل کارت اشتغال و نامه موافقت با ادامه تحصیل مربوط به شاغلین در نیروهای نظامی و یا انتظامی).
- تصویر اصل حکم مرخصی سالانه و یا موافقت کتبی بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان جهت ادامه تحصیل.
- تصویر اصل دانشنامه کاردانی و یا اصل گواهی موقت کاردانی مورد تأیید وزارت علوم که در آن معدل دوره قید شده باشد.
- تصویر اصل دانشنامه کارشناسی و یا اصل گواهی موقت پایان تحصیلات دوره کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم که در آن معدل دوره قید شده باشد.
- فیش پرداخت هزینه کارت دانشجویی (مبلغ دویست و پنجاه هزار ریال) (شماره شبای پرداخت:
550100004001105603019314IR و شناسه واریز 348105651122001009710330050003) - تأییدیه پرداخت شهریه (دانشجویان شبانه) از طریق لینک موجود در سامانه ثبت نام غیرحضوری.
- مراجعه به آدرس https://estelam.msrt.ir/ و دریافت کد رهگیری و درج کد در محل مشخص شده در سامانه ثبت نام غیرحضوری.
- فرمهای ثبتنام:
* فرم مشخصات عکسدارشده برای همه دانشجویان. دانلود
* فرم تعهدنامه آموزشی برای همه دانشجویان. دانلود
* فرم پرسشنامه دانشجویی عکسدارشده برای همه دانشجویان. دانلود
* فرم تقاضای بهرهمندی از آموزش رایگان برای دانشجویان روزانه. دانلود
* فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان ترم آخر کارشناسی (دانشجویان سال آخر که تا تاریخ 1399/7/30 فارغالتحصیل میشوند). بدیهی است این دسته از دانشجویان موظفند اصل گواهی موقت کارشناسی خود مبنی بر فارغالتحصیل شدن را تا تاریخ 1399/7/30 تا تاریخ 1399/8/30 به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارسال نمایند. در غیر اینصورت قبولی آنان «کان لم یکن» تلقی میگردد. دانلود
* فرم معدل یا گواهی تأییدشده توسط دانشگاه یا مؤسسه محل اخذ مدرک کارشناسی که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تأیید وزارت علوم میباشد، برای کسانی که در زمان ثبتنام در دانشگاه تفرش، قادر به ارائه مدرک کارشناسی نمیباشند. بدیهی است این دسته از دانشجویان موظفند اصل گواهی موقت کارشناسی خود را تا تاریخ 1399/8/30 به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارسال نمایند. در غیر اینصورت قبولی آنان «کان لم یکن» تلقی میگردد. دانلود
* فرم گواهی معدل کل واحدهای گذرانده تا تاریخ (1398/11/30) برای کسانی که در زمان ثبتنام و شرکت در آزمون دانشجو بودهاند. ارائه این فرم در خصوص کسانیکه در زمان شرکت در آزمون دانشجو بوده و در حین ثبتنام امکان ارائه مدرک کارشناسی خود را دارند نیز الزامی است زیرا بررسی معدل در خصوص این افراد به استناد معدل تا 1398/11/30 صورت خواهد گرفت. دانلود
* فرم پذیرفته شدگان با امتیاز رتبه اول دانلود
* فرم تعهد تحصیل به صورت مشروط برای دانشجویانی که مغایرت معدل دارند (دانشجویانی که معدل کاردانی و کارشناسی خود را بیشتر از معدل درج شده در مدرک کاردانی، کارشناسی و یا فرم معدل تا 1398/11/30 در پورتال سازمان سنجش کردهاند وارد کرده اند). ثبت نام دانشجویان مذکور تا تعیین تکلیف از سوی سازمان سنجش، مشروط و موقت میباشد. دانلود
* فرم کتابخانه مرکزی دانشگاه دانلود
برای تکمیل پرسشنامه فرهنگی و اجتماعی وارد لینک زیر شوید:
http://smauni.ir/?page_id=1311
*اطلاعیه های معاونت دانشجویی و فرهنگی
کلیه فرهای مربوط به حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی مخصوص نو دانشجویان
- ارسال مدارک از طریق پست:
دانشجویان گرامی پس از تکمیل فرآیند ثبتنام غیرحضوری مدارک ذیل را تا تاریخ 1399/8/15 به آدرس تفرش- ابتدای جاده تهران- دانشگاه تفرش- کدپستی 3951879611 از طریق پست پیشتاز ارسال نمایند. بدیهی است ارسال کلیه مدارک، تکمیل کننده فرآیند ثبتنام غیرحضوری خواهد بود و در صورت عدم ارسال مدارک و یا ارسال مدارک بصورت ناقص ثبت نام اولیه لغو خواهد گردید.
- دوسری تصویر تمامی صفحات شناسنامه.
- دو سری تصویر کارت ملی (پشت و رو).
- 6 قطعه عکس 4×3 تهیه شده در سال جاری.
- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص میکند:
*دو سری تصویر پایان خدمت (پشت و رو).
*دو سری تصویر کارت معافیت از خدمت (پشت و رو).
*نامه ترخیص از خدمت.
*تصویر کارت اشتغال و نامه موافقت با ادامه تحصیل مربوط به شاغلین در نیروهای نظامی و یا انتظامی.
توجه: ثبت نام دانشجویان مرد مشمول و غیرمشمول حتی پس از ارسال مدارک به صورت مشروط بوده و ثبت نام قطعی ایشان منوط به تأیید معاونت وظیفه عمومی می باشد . لازم به ذکر است دانشجویان مذکورنیاز به مراجعه به دفاتر پلیس 10+ و یا ادارت نظام وظیفه ندارند.
- اصل حکم مرخصی سالانه و یا موافقت کتبی بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان جهت ادامه تحصیل.
-
اصل گواهی موقت کاردانی و یا تصویر دانشنامه کاردانی و دو برگ فتوکپی از آن.
-
اصل گواهی موقت پایان تحصیلات دوره کارشناسی و یا تصویر دانشنامه کارشناسی و دو برگ فتوکپی از آن.
*توجه: در صورت ارسال تصویر دانشنامه فاقد معدل، حتماً ریزنمرات تأیید شده حاوی معدل کل را ارسال نمایید.
- فیش پرداخت هزینه کارت دانشجویی.
- تأییدیه پرداخت شهریه (دانشجویان شبانه).
- فرمهای ثبتنام:
* اصل فرم مشخصات عکسدار شده برای همه دانشجویان.
* اصل فرم تعهدنامه آموزشی برای همه دانشجویان.
* اصل فرم پرسشنامه دانشجویی عکسدار شده برای همه دانشجویان.
* اصل فرم تقاضای بهرهمندی از آموزش رایگان برای دانشجویان روزانه.
* اصل فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان ترم آخر کارشناسی (دانشجویان سال آخر که تا تاریخ 1399/7/30 فارغالتحصیل میشوند).
* اصل فرم معدل یا گواهی تأییدشده توسط دانشگاه یا مؤسسه محل اخذ مدرک کارشناسی که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تأیید وزارت علوم میباشد، برای کسانی که در زمان ثبتنام در دانشگاه تفرش، قادر به ارائه مدرک کارشناسی نمیباشند.
* اصل فرم گواهی معدل کل واحدهای گذرانده تا تاریخ (1398/11/30) برای کسانی که در زمان ثبتنام و شرکت در آزمون دانشجو بودهاند.
* اصل فرم پذیرفته شدگان با امتیاز رتبه اول.
* اصل فرم تعهد تحصیل به صورت مشروط برای دانشجویانی که مغایرت معدل دارند.
* اصل فرم کتابخانه مرکزی دانشگاه.
- مشاهده دروس و برنامه تعیین شده:
مرحله اول: برای اطلاع از دروس و برنامه تعیین شده در نیمسال اول سال تحصیلی 400-99 از روز پنجشنبه مورخ1399/8/15 به پورتال امور آموزشی دانشگاه به آدرس اینترنتیhttp://register.tafreshu.ac.ir
مراجعه و با درج شماره دانشجویی و شماره شناسنامه به ترتیب به عنوان کدکاربری و کلمه عبور، وارد پورتال شده، بعد از تکمیل پرسشنامه دانشجویی با انتخاب گزینه تأییدیه انتخاب واحد، برنامه هفتگی و امتحانی دروس خود را مشاهده نمایید.
مرحله دوم: با توجه به شیوع ویروس کرونا کلاسها تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی برگزار میگردد و تاریخ شروع کلاسهاشنبه مورخ 1399/08/17 میباشد. لذا از تاریخ مذکور به سامانه آموزش مجازی به آدرس https://tafreshulms.nimael.com/
مراجعه و با درج شماره دانشجویی به عنوان کدکاربری و کلمه عبور، وارد سامانه شده و در کلاسهای خود شرکت نمایید.
در صورت بروز مشکل درخصوص سامانه کلاسهای مجازی با تلفن پشتیبانی 08636241500 در ساعات اداری شنبه تا چهارشنبه تماس بگیرید.
راهنمای شرکت در کلاسهای غیرحضوری
*شرکت در کلیه کلاسهای مجازی دروس انتخاب واحد شده ضروری است.
*برای دانشجویان نو ورود انتخاب واحد توسط دانشکده/گروه انجام می شود و دانشجویان امکان تغییر دروس انتخاب شده را ندارند.
*طبق ماده ۲۰ آیین نامه کارشناسی ارشد تغییر رشته، گرایش، انتقالی و میهمانی در مقطع کارشناسیارشد ممنوع میباشد.
شماره تماس اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه: 08636228538
اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه
به کانال اطلاع رسانی دانشگاه تفرش بپیوندید
نظر شما :