پیام هیات رئیسه دانشگاه تفرش به مناسبت هفته بسیج

۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۲ کد : ۵۶۷۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۵۰
هیات رئیسه دانشگاه تفرش با صدور پیامی به مناسبت هفته بسیج، پنجم آذرماه سالروز تأسیس این نهاد را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص دانشگاهی به خصوص اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه تفرش تبریک گفتند.
پیام  هیات رئیسه دانشگاه تفرش به مناسبت هفته بسیج

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش متن پیام به شرح زیر است:

 

 

پنجم آذر ماه یکی از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور شجاعت، ایثار و مقاومت و دفاع جانانه بسیجیان سلحشوری است که با ایثار و مقاومت خود در صحنه های مختلف از 8 سال دفاع مقدس تا عرصه عمران و سازندگی ایران اسلامی و مقابله با هجمه های شوم دشمنان ایستادند و عزت و آزادگی همیشگی را برای ملت ما به ارمغان آوردند.


بی تردید، دور اندیشی، هوشیاری و درایت بی نظیر حضرت امام خمینی(ره) در تأسیس نهاد مقدس بسیج و هدایت و تدابیر روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) اساسی ترین عامل خنثی سازی توطئه ها در مقابل انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون بوده است.

بی شک جاری بودن تفکر بسیجی  به عنوان  مردمی ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در  تمامی عرصه های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی همواره زمینه ساز تحول بوده و ایران اسلامی را در راه تحقق اهداف ارزشمند خود به ویژه در مقابله با جنگ نرم روانی دشمن موفق داشته است.

هیات رئیسه دانشگاه تفرش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و پنجم آذر سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص دانشگاهی اعم از اساتید محترم، کارمندان بزرگوار و دانشجویان فهیم تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت می نماید.

 

 

                                     هیات رئیسه دانشگاه تفرش

آخرین ویرایش۰۴ آذر ۱۳۹۹

( ۱ )

نظر شما :