دانشگاهیان دانشگاه تفرش اقدام تروریستی در به شهادت رساندن دانشمند هسته‌ای کشور را محکوم کردند

۰۸ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۹ کد : ۵۶۸۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۰۱
دانشگاهیان دانشگاه تفرش با صدور پیامی اقدام تروریستی در به شهادت رساندن دانشمند هسته‌ای کشور شهید دکتر فخری‌زاده را محکوم کردند.
دانشگاهیان دانشگاه  تفرش اقدام تروریستی در به شهادت رساندن دانشمند هسته‌ای کشور را محکوم کردند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش،متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مِن المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه، فمِنهم مَن قضی نحبه ومِنهم مَن ینتظر وما بدّلوا تبدیلا" (الأحزاب 23)

 

شهادت مظلومانه دانشمند برجسته کشور جناب آقای دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی که سالیان عمر پر برکت خود را در راه توسعه دانش و فناوری  کشور گذراند موجبات تاسف عمیق دانشگاهیان و جامعه علمی کشور را به همراه داشت.

 

بدون تردید انقلاب اسلامی مفتخر است که در طول حیات چهل ساله خود آن چنان آسایش را از چشم دشمنان خداوند ربوده و آن چنان مردان بزرگی را در مکتب پیر جماران پرورش داده که دشمنان زبون را به استیصال کشانده است. بطوری که هر از چند گاهی، دست به انجام عملیات مذبوحانه و کور ترروریستی زده و شخصیت های مختلف نظامی، علمی، پژوهشی و فرهنگی را هدف قرار داده اند.این دشمنان باید بدانند ترور دانشمندان نه تنها پیشرفت برنامه های مختلف علمی، پژوهشی و فناوری را مختل نخواهد کرد، بلکه عزم و اراده دانشمندان و فناوران ایران عزیز را در پیشرفت هرچه بیشتر و سریع تر در به ثمر رساندن زحمات شهدای عزیز و تحقق آرمانهای آنها جزم تر خواهد کرد.

 

 دانشگاهیان دانشگاه تفرش شهادت دانشمند هسته ای-موشکی را به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ( مدظله العالی ) و ملت شهیدپرور ایران تسلیت و تبریک عرض نموده واز خداوند متعال شفای عاجل برای مجروحان این حادثه مسئلت نموده و بار دیگر با شهیدان عزیز تجدید میثاق کرده و با بهره گیری و الگوبرداری از شخصیت والای این شهدای عظیم‌الشان، اعلام می دارد که در گام دوم انقلاب با تمام توان به تربیت جوانان پیشگام در تمدن نوین اسلامی خواهد پرداخت.

 

 

                                                                دانشگاهیان دانشگاه تفرش

آخرین ویرایش۰۸ آذر ۱۳۹۹

( ۲ )

نظر شما :