دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب:نگه داری فرصت عدل در جامعه یکی از مهمترین نتایج قیام حسینی است

۲۸ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۶ کد : ۵۶۹ اخبار
تعداد بازدید:۸۹۸

 

 

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: نگه داری فرصت عدل در جامعه یکی از مهمترین نتایج قیام حسینی است.

 

آیت ا..."محسن اراکی"  عصر روز دوشنبه در تجمع بزرگ عاشورائیان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) دانشگاه تفرش گفت:اگر سید الشهدا قیام نمی نمود و حکومت بنی امیه به نام دین به ستم گری خود ادامه می داد ما در جامعه شاهد وارونه شدن و ریشه کن شدن ارزشها بودیم.

 

وی با بیان این که باقی ماندن ارزشها در جامعه و مقدس بودن ایثار نتیجه خون سید الشهدا و قیام حسینی است اضافه کرد: شهادت امام حسین (ع) یک انرژی اجتماعی پایان ناپذیرو انقلابی برای عدل در جامعه اسلامی است که تا زمانیکه این انرژی، جامعه بشر را به عدل نرساند فرو نمی نشیند.

 

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: وجود رهبر مقدمه ای برای فرصت عدل است و یکی از فلسفه های وجود امام زمان در زمان غیبت است.

 

آیت ا... اراکی ادامه داد: وجود رهبران عادل در جامعه یک نعمت است که نصیب جامعه می گردد که حمایت و فرمانبری از این رهبر وظیفه جامعه بشری است که اگر آنرا انجام ندهند این نعمت از آنان گرفته و بدترین رهبران برآنها حکومت خواهند کرد.

 

 در این تجمع که به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش و با حضور امام جمعه محترم شهرستان و تنی چند از مسئولین محلی برگزار شد شرکت کنندگان به عزاداری  و مدیحه سرایی در سوگ سالار شهیدان امام حسین (ع) پرداختند.

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۲۸ مهر ۱۳۹۴

نظر شما :