نشست بصیرت فاطمی در دانشگاه تفرش برگزار شد

۰۸ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۹ کد : ۵۷۳۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۸۱
به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه و حماسه نهم دی نشست بصیرت فاطمی با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در سالن گردهمایی کاریابی دانشگاه تفرش به صورت مجازی برگزار گردید.
نشست بصیرت فاطمی در دانشگاه تفرش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دکتر نبی الله گودرزوند چگینی معاونت اداری و مالی دانشگاه تفرش در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، شهید سلیمانی را الگویی ارزشمند برای همه جوانان و رهنمونی گرانبها برای همه پاسداران انقلاب دانستند.

معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش نیز در این مراسم  گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گنجینه ای ارزشمند از تجربیات جنگ و فرمانده ای ولایت مدار بود .

دکتر "علی پارسیان " افزود: با شهادت سردار سلیمانی نور الهی خاموش نگردید و موج جهانی مقاومت روز به روز توفنده تر گردید.

وی با بیان اینکه دشمنان از فهم رمز و راز شهادت شهید سلیمانی عاجز می باشند ادامه داد: در عاشورای حسینی نیز دشمنان با همین گمانهای باطل خود سید الشهدا (ع) و یاران باوفایش را به شهادت رساندند اما امروز پس از گذشت 1400 سال از آن تاریخ ، امام حسین (ع) در گیتی طنین انداز است و افکار و اندیشه های او در روح و جان انسانها نفوذ کرده و معجزه می آفریند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) نیز در این مراسم ولایت مداری را شاخص مهم در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان نمود و افزود: داشتن روحیه فداکاری، نوع دوستی و تلاش برای سربلندی شیعه مهمترین ویژگی اخلاقی شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

حجت الاسلام "محسن قربانی" افزود: ایستادگی در برابر آرمان ها، ولایتمداری و داشتن بصیرت فاطمی را از مهمترین شاخصه های مهم انسان های مهم است.

در پایان این مراسم که به همت بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه تفرش و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید مسئولان دانشگاه تفرش به اتفاق رئیس اداره تبلیغات اسلامی ومسئول حوزه شهید بهشتی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفرش ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام، یادمان شهدای گمنام دانشگاه تفرش را غبارروبی و گلباران نمودند.

آخرین ویرایش۰۸ دی ۱۳۹۹

( ۲ )

نظر شما :