با حضور مجازی رئیس مرکز طرح های کلان ملی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ؛

پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه تفرش تجلیل شدند

۲۲ دی ۱۳۹۹ | ۲۲:۱۱ کد : ۵۷۵۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۳۲
آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه تفرش به صورت مجازی با حضور و سخنرانی دکتر محمدحسین بهشتی رئیس محترم مرکز طرح های کلان ملی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری روز دوشنبه۲۲ دی ماه برگزار شد.
پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه تفرش تجلیل شدند

 به گزارش روابط عمومی، در این مراسم که به علت رعایت پروتکل های بهداشتی تنها با حضور اعضاء هیات رئیسه برگزار و همزمان در سامانه آموزش مجازی دانشگاه تفرش پخش می گردید، رئیس دانشگاه تفرش در پیامی که توسط معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه قرائت گردید، گفت: پژوهش عامل مهمی در تولید دانش، دانایی و پیشرفت جامعه انسانی است و میزان پژوهش های انجام شده در جامعه شاخص توسعه یافتگی آن جامعه محسوب می شود.


دکتر حمیدرضا صبا با بیان اینکه دانشگاه تفرش در سال جاری نیز مانند سال های گذشته در حوزه پژوهش افتخارآفرین بوده است افزود: در یک سال اخیر ، امور پژوهشی و فناوری دانشگاه، با تلاش پژوهشگران، محققان، اعضای هیات علمی، دانشجویان و مسئولان با رشد کیفی و کمی همراه بوده است که کسب عنوان پژوهشگر برتر استان مرکزی و معرفی دو نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه تفرش به عنوان اعضای هیات علمی برتر کشور در همکاری جامعه با صنعت از توفیقاتی است که طی مدت یکسال گذشته از سوی این معاونت حاصل گردیده است.


وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش و همت پژوهشگران، نوآوران، اساتید، فرهیختگان و دانشجویان دانشگاه، شاهد موفقیت های چشمگیر دانشگاه در عرصه پژوهش بوده و بتوانیم با استفاده از خرد جمعی موجبات ارتقاء مرتبه پژوهشی دانشگاه تفرش را فراهم آوریم.


دکتر علی محمد فتوحی مدیر امور پژوهشی و فناوری دانشگاه در ادامه این جلسه گزارشی از دستاوردها و فعالیتهای حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه در یک‌سال اخیر ارائه نمودند.

 سخنرانی دکتر محمد حسین بهشتی رئیس محترم مرکز طرح های کلان ملی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با عنوان  "آشنایی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری جهت تعاملات بهتر اعضای هیأت علمی" وتقدیر از برگزیدگان در سه حوزه کارمندان فعال در حوزه پژوهش و فناوری، پژوهشگران برتر در حوزه دانشجویی و پژوهشگران برتر اعضای هیأت علمی از دیگر برنامه های آیین تجلیل ازپژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه تفرش بود.


لینک دانلود فایل
آخرین ویرایش۲۲ دی ۱۳۹۹

( ۳ )

نظر شما :