اطلاعیه های مهم تحصیلات تکمیلی

۰۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۲ کد : ۵۷۷۳ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۷۷۸

 

 

 

قابل توجه دانشجویان محترم مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری

 

 

تقویم آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی

نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۹۹
 

/file/download/news/1611131159-.pdf

 

اطلاعیه
*********


بدینوسیله به اطلاع می‌رساند تاریخ نهایی دفاع از پایان‌نامه دانشجویان کارشناسی‌ارشد و دکتری در نیمسال اول 400-99  تا تاریخ 99/11/30 و آخرین مهلت ارسال گواهی اعلام کفایت دفاع دانشجویان متقاضی به اداره تحصیلات تکمیلی حداقل 10 روز قبل از تاریخ دفاع می باشد. 


همچنین بدلیل ضرورت انجام مشابهت سنجی پایان‌نامه‌ها قبل از دفاع توسط امور پژوهشی دانشگاه، ضروری است دانشجویان متقاضی دفاع حداقل یک ماه قبل از تاریخ دفاع جهت اخذ تأییدیه امور پژوهشی دانشگاه با هماهنگی استاد راهنما و دانشکده/گروه مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند. در حال حاضر انجام کلیه مراحل دفاع به صورت غیرحضوری است و هرگونه تغییر احتمالی در این خصوص به دانشجویان اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

 


قابل توجه دانشجویان مقطع دکتری
*********


بدینوسیله به اطلاع  آن دسته از دانشجویان مقطع دکتری که تاکنون موفق به شرکت در آزمون‌های زبان خارجی نگردیده‌اند، می‌رساند این دانشجویان می‌توانند در آزمون‌های زبان مرکز بین‌المللی زبان دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز شرکت نمایند و نمرات کسب‌شده در آزمون‌های این مرکز مورد قبول دانشگاه می‌باشد. دانشجویان گرامی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام به آدرس ilca.aut.ac.ir مراجعه نمایند. 

 



قابل توجه دانشجویان کارشناسی‌ارشد
************


بدینوسیله به اطلاع می‌رساند طبق مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه ثبت درس پایان‌نامه برای هر دانشجو منوط به تصویب پیشنهاد پایان‌نامه وی در جلسه شورای تحصیلات تکمیلی می‌باشد. جلسه شورای تحصیلات تکمیلی جهت تصویب پیشنهاد پایان‌نامه دانشجویان کارشناسی‌ارشد فقط یک بار در هر نیسمال برگزار خواهد شد. دانشجویان در نیمسال اول هر سال تا تاریخ دهم مهرماه و در نیمسال دوم هر سال تا تاریخ دهم بهمن‌ماه فرصت دارند پیشنهاد پایان‌نامه خود را به دفتر دانشکده/گروه خود تحویل نمایند. پس از تصویب پیشنهاد پایان‌نامه اخذ کد پایان‌نامه توسط تحصیلات تکمیلی دانشگاه انجام خواهد شد.


 


اطلاعیه
**********


بدینوسیله به اطلاع می‌رساند کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی‌ارشد متقاضی تمدید سنوات نیمسال پنجم به بعد و دانشجویان دکتری متقاضی تمدید سنوات از نیمسال دهم به بعد موظفند تا تاریخ 1399/11/15فرم درخواست تمدید سنوات را پس از تکمیل و اخذ تأییدیه‌های لازم مندرج در فرم مربوطه، به دفتر دانشکده/گروه خود  ارسال نمایند. لازم به ذکر است تمدید سنوات پس از مهلت مقرر قابل انجام نمی‌باشد. ضمناً کلیه مراحل به صورت غیرحضوری انجام می‌شود. 

 

 

      اداره تحصیلات تکمیلی

آخرین ویرایش۰۱ بهمن ۱۳۹۹

( ۹ )

نظر شما :