تحویل لوح فشرده حاوی فایل پایان نامه به کتابخانه مرکزی

۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۲ کد : ۵۷۸۴ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۱۳۱

 

 

قابل توجه دانشجویان گرامی

 

با موافقت معاونت محترم آموزشی و پژوهشی از تاریخ شنبه مورخ ۹۹/۱۱/۱۱، دانشجویان محترم جهت انجام مراحل فارغ التحصیلی ابتدا لازم است نسخه الکترونیکی پایان نامه/ رساله  خود را از طریق پست الکترونیک کتابخانه مرکزی به ادرس: library@tafreshu.ac.ir ارسال نموده  تا فرایند بررسی آن آغاز شود سپس جهت تایید نهایی می بایست لوح فشرده (سی دی) حاوی فایل پایان نامه/ رساله به همراه قاب شیشه ای را به کتابخانه مرکزی تحویل داده و یا آنرا به آدرس دانشگاه تفرش- کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی پست نماید.

  دانشجو موظف است یک نسخه الکترونیکی شامل متن کامل پایان نامه/ رساله و منطبق با نسخه نهایی که هیات داوران آن را تایید کرده اند به کتابخانه مرکزی تحویل دهد.

  متن کامل پایان نامه/ رساله به صورت یک فایل کامل در قالب فرمت  Pdf و یک فایل کامل در قالب فرمت ویرایشگر Word بر روی سی دی قرار گیرد. (فقط دو فایل)

 پایان نامه/ رساله هایی که در قالب دیگری بجز word مانند Farsi Tex تهیه می شود، فایل اصلی به همراه فایل Pdf تهیه شده و تحویل داده شود.

قابل ذکر است سی دی می بایست با رنگ روشن و دارای قاب شیشه ای بوده و بر روی آن عنوان پایان نامه/ رساله، نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، رشته و مقطع تحصیلی و کد رهگیری (مربوط به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری) نوشته شود.

 
کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی

 

آخرین ویرایش۱۱ بهمن ۱۳۹۹

( ۲ )

نظر شما :