آغازمراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه تفرش

۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰ کد : ۵۷۹۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۰۱
همزمان با ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، دانشگاهیان دانشگاه تفرش با حضور در صحن دانشکده مهندسی یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و آغاز دهه مبارک فجر را گرامی داشتند.
آغازمراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه تفرش

به گزارش روابط عمومی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این آیین ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ورود امام خمینی در 12 بهمن به کشور زمینه ساز خروج استبداد و استکبار از ایران شد.

حجت الاسلام" محسن قربانی" افزود: ایجاد انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی پنج هدف محوری و مهم امام خمینی از ایجاد انقلاب در ایران بود.

وی با بیان این که رسالت ما بعد از گذشت بیش از چهل سال از انقلاب اسلامی که ثمره خون 300 هزار جوان انقلابی است، حرکت به سوی تمدن اسلامی است تصریح کرد: باید قدر نعمت انقلاب را بدانیم و قدردان شهدا باشیم چرا که نهال انقلاب به برکت خون شهدا اکنون به درختی تنومند تبدیل شده است.

در پایان این مراسم دانشگاهیان با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه به مقام شامخ شهدای گمنام دانشگاه تفرش ادای احترام نمودند.

آخرین ویرایش۱۲ بهمن ۱۳۹۹

( ۱ )

نظر شما :