کارگاه خانواده مهدوی در دانشگاه تفرش برگزار شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۴ کد : ۵۸۰۰ اخبار
تعداد بازدید:۷۷۹
همزمان با فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) کارگاه خانواده مهدوی روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه با حضور بانوان شاغل در دانشگاه در سالن گردهمایی کاریابی برگزار گردید.
کارگاه خانواده مهدوی در دانشگاه تفرش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در انشگاه تفرش در این آیین ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه (ع) و روز مادر به بانوان گرامی افزود:خانواده کانون اصلی آرامش و مادر سکاندار ایجاد آرامش در کانون گرم خانواده است.

حجت الاسلام "محسن قربانی" با بیان این که ایجاد آرامش، مودت و رحمت و تولید مثل و بقای نسل از مهمترین شاخص های خانواده قرآنی است تصریح کرد: خانواده باید محل سازندگی و شکل گیری شخصیت فردی و اجتماعی فرزندان باشد که در این راستا مادر دارای وظیفه ای خطیر می باشد.

وی افزود: عقیده محوری، تکلیف محوری، دین محور و عزت محور بودن مهمترین ویژگی منتظران واقعی حضرت مهدی عج ا... است.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در انشگاه تفرش مقدمه رسیدن به جامعه آرمانی،  داشتن خانواده تکلیف محور است که از اینرو حرکت به سوی خانواده تکلیف محور ضروری است.

در این آیین که به همت کمیته بانوان ستاد دهه فجر دانشگاه تفرش برگزار گردید از بانوان شاغل  و خانواده معظم شهدا و ایثارگران دانشگاه تفرش بااهدا لوح یادبود و جوایزی تقدیر شد.

آخرین ویرایش۱۵ بهمن ۱۳۹۹

نظر شما :