امام جمعه تفرش در دیدار با اعضا کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان تفرش عنوان نمود:

تولید علم آمیخته با ایمان، اصلی‌ترین رسالت دانشگاهیان است

۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۱ کد : ۵۸۰۲ اخبار
تعداد بازدید:۹۳۲
امام جمعه شهرستان تفرش گفت: تولید علم آمیخته با ایمان، اصلی‌ترین رسالت دانشگاهیان در عصر کنونی است.
تولید علم آمیخته با ایمان، اصلی‌ترین رسالت دانشگاهیان است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش: حجت الاسلام" حسین  حاجیلری روز دوشنبه در دیدار با اعضا کمیته دانشجویی  ستاد دهه فجر شهرستان تفرش با اشاره به جهش و پیشرفت های علمی ایران اسلامی افزود: امروزه یکی از مهمترین مولفه های قدرت موضوع علم و فناوری است و کشور در عرصه های علمی مانند تولید واکسن ، فناوری موشکی و غیره بسیار موفق عمل نموده  است.

وی بیا بیان اینکه یکی از دغدغه های مهم امام خمینی (ره) تولید علم همراه با ایمان بوده است اضافه کرد: انقلاب اسلامی و همچنین دفاع مقدس در سایه معنویت به پیروزی رسید و اینک نیز باید تمامی تاثیرات معنوی انقلاب اسلامی و همچنین تولید علم همراه با معنویت و ایمان برای نسل دانشجو و جوان کشور تبیین گردد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در دانشگاه تفرش نیز در این دیدار گفت: ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی توانسته است در بحث علم و فناوری در جهان موقعیت ممتازی را کسب نماید.

حجت الاسلام "محسن قربانی" جهش علمی ایران در بحث نانو، سلولهای بنیادی و تولید واکسن را بسیار ارزشمند عنوان نمود افزود: دانشگاهیان باید ضمن حفظ ثمرات سرعت علمی ایجاد شده به برکت انقلاب اسلامی، ضمن استوار ماندن به آرمانهای انقلاب اسلامی، در جهت پیشرفت و بالندگی در عرصه‌های علم و معرفت تلاش نمایند.

ارائه گزارش از وضعیت فرهنگی، آموزشی و دانشجویی توسط مسئولان سه دانشگاه دولتی، آزاد و پیام نور شهرستان تفرش از دیگر برنامه های این دیدار بود که به همت کمیته دانشجویی ستاد  دهه فجر شهرستان تفرش برگزار گردید.

آخرین ویرایش۲۰ بهمن ۱۳۹۹

( ۱ )

نظر شما :