مراسم گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل در دانشگاه تفرش برگزار شد

۱۲ آبان ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۲ کد : ۵۸۴ اخبار
تعداد بازدید:۹۵۳

 

همزمان با فرا رسیدن  هفته پدافند غیر عامل مراسمی روز گذشته با حضور مسئولین و دانشجویان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) دانشگاه تفرش برگزار شد.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش در این مراسم گفت: پدافند غیر عامل نوعی پیشگیری است تا اگر خطری پیش آمد آسیب جدی به مردم و زیر ساخت های حیاتی کشور وارد نشود.

 

حجت الاسلام "رسول ظرافت" با بیان این که  در دین مبین اسلام بر این امر که مسمانان نباید مظلوم واقع شوند تاکید فراوان شده است افزود: مسلمانان باید فعال بوده و زیر بار زور نروند و خودشان را در برابر دشمن قوی نمایند و گر نه خوار می شوند.

 

 وی تصریح کرد: هم اکنون با تدابیر صورت گرفته نظام در منطقه، ایران اسلامی یکی از کشورهای امن و حتی امن ترین کشور به حساب می آید و این اقتدار از این رو صورت گرفته است که بیرون از مرز، دشمن را فلج کرده ایم که نتواند آسیب جدی به ما وارد کند.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش ادامه داد: یکی ازمهمترین تهدیدات دشمن در زمان ما فضای سایبری سایت ها، شبکه های اجتماعی و... است که حقیقتا در جنگیم. و همه هم بر این امر واقف هستند. دشمن دست از کار نکشیده و تمام قد با هزینه های کلان از طریق همین شبکه های اجتماعی رایگان، که همه ما با آن درگیریم  اطلاعات ما را رصد می نماید.

 

حجت الاسلام ظرافت اظهار داشت:  باید در برابر توطئه های دشمن ضمن اتخاذ  مدیریت بحران قبل از وقوع بحران پیشگیری های لازم انجام گیرد تا ضررها و صدمات وارده به حداقل برسد.

 

آخرین ویرایش۱۲ آبان ۱۳۹۴

نظر شما :