کسب چهار رتبه برتر توسط دانشجویان دانشگاه تفرش در مسابقات کشوری بنیاد ملی نخبگان "ره نشان"

۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۵ کد : ۵۸۵۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۶۵
در اولین دوره از مسابقات مسئله محور بنیاد ملی نخبگان با نام "ره نشان" ، چهار نفر از دانشجویان دانشگاه تفرش موفق به کسب رتبه برتر شدند.

 

به گزارش روابط عمومی،کسب رتبه اول توسط  عرفان توسلی دانشجوی  کارشناسی مهندسی صنایع  در حوزه حمل و نقل، کسب مقام دوم توسط امید تفرشی دانشجوی کارشناسی مهندسی برق  در حوزه هوشمند سازی و کسب دو مقام دوم در حوزه انرژی از مهمترین عناوین کسب شده توسط دانشجویان دانشگاه تفرش در نخستین دوره از  مسابقات کشوری بنیاد ملی نخبگان "ره نشان " است.

 

ره نشان یکی از مسابقات مسئله محور طرح شهید بابابی ذیل بنیاد ملی نخبگان است که در راستای ترغیب دانشجویان برای رفع نیازهای صنعتی و دانش بنیان کشور در ۵ حوزه آب و محیط زیست، انرژی، حمل و نقل، زیست فناوری و هوشمند سازی برگزار می شود.

 

این مسابقه با همکاری شرکت های فناور و صنعتی با تعریف پروژه و راهبری تیم ها، زمینه جذب دانشجویان و فارغ التحصیلان مستعد را تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان کشور فراهم کرده است.

 

شرکت کنندگان در مسابقات ره نشان این فرصت را پیدا می کنند تا در بستر انجام پروژه های واقعی و مورد نیاز کشورمان، توانمندی ها خود را محک زده و از بسترهای توانمندسازی ره‌نشان استفاده کنند. و پس از آن در صورت عضویت در تیم های برگزیده،  افراد و گروه ها مسیر تخصصی خود را بصورت برپایی یک شرکت نوپا و یا جذب در مجموعه های فناور و صنعتی شروع خواهند کرد.


مراسم اختتامیه و تقدیر از تیم های برتر این مسابقه در ۱۸ اسفند ماه با حضور دکتر ستاری ، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید .

 

آخرین ویرایش۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

( ۶ )

نظر شما :