مراسم گرامیداشت مقام استاد به صورت مجازی در دانشگاه تفرش برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه تفرش در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن هفته سرآمدی آموزش و روز معلم خدمت همه اساتید دانشگاه تفرش، از تلاش دلسوزانه و متعهدانه اساتید این دانشگاه که در این ایام در بستر آموزش مجازی، واحدهای درسی را به صورت مرتب و مستمر دنبال نمودند تقدیر و تشکر نمود.
دکتر "حمیدرضا صبا" افزود: بدون تردید اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و اساتیدی است که در ترویج دانش و بینش همانند استاد شهید اهتمام می ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.
رئیس دانشگاه تفرش در ادامه به موضوع آمایش و تاکید وزارت علوم مبنی بر پیاده سازی آن در دوره دولت فعلی و همچنین موضوع همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی و کارمندان وزارت علوم با وزارت بهداشت پرداخت و به مجموع اقداماتی که تا بحال در وزارت علوم و بهداشت و سازمان برنامه و بودجه در دست انجام است اشاره نمود.
مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه تفرش نیز در این نشست ضمن برشمردن برخی مصوبات اخیر شورای پژوهشی دانشگاه مبنی بر فراهم شدن امکان ترفیع سالیانه و دریافت پایه تشویقی اعضاء هیأت علمی دانشگاه از طریق امتیاز پروژه های ارتباط با جامعه و صنعت، از تهیه پیش نویس شیوه نامه تاسیس و فعالیت آزمایشگاههای تحقیقاتی و شیوه نامه اجرایی آزمایشگاه مرکزی خبر داد و افزود: تصویب نهایی این شیوه نامه ها می تواند اثر بسزایی در جلوگیری از استفاده انحصاری از آزمایشگاهها و درآمدزایی آزمایشگاههای پژوهشی دانشگاه داشته باشد.
دکتر "علی محمد فتوحی" ضمن ارائه آمار قراردادهای منعقد شده دانشگاه تفرش با صنعت بر ارائه پایان نامه های تقاضا محور و مورد نیاز جامعه و صنعت از سوی اعضا هیات علمی دانشگاه تاکید نمود.
دکتر نبی الله گودرزوند چگینی معاون مالی و اداری و مدیریت منابع دانشگاه تفرش نیز در این نشست ضمن تبریک روز معلم گزارشی از عملکرد این حوزه در خصوص موضوع همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی و کارمندان وزارت علوم با وزارت بهداشت به استحضار اعضای هیات علمی رساند.
در پایان این نشست از زحمات دکتر علی محمد فتوحی مدیر پژوهش و فناوری، دکتر حامد ثقفی رئیس اداره ارتباط با صنعت و کار آموزی و دکتر سجاد صدر رییس مرکز رایانه و انفورماتیک دانشگاه تقدیر بعمل آمد.
نظر شما :