مراسم گرامیداشت مقام استاد به صورت مجازی در دانشگاه تفرش برگزار شد

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰ کد : ۵۹۱۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۰۶
مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش و بزرگداشت مقام معلم روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری بصورت مجازی با حضور اعضای هیات رئیسه و تنی چند از اساتید در دانشگاه تفرش برگزار شد.
مراسم گرامیداشت مقام استاد به صورت مجازی در دانشگاه تفرش برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه تفرش در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن هفته سرآمدی آموزش و روز معلم خدمت همه اساتید دانشگاه تفرش، از تلاش دلسوزانه و متعهدانه اساتید این دانشگاه که در این ایام در بستر آموزش مجازی، واحدهای درسی را به صورت مرتب و مستمر دنبال نمودند تقدیر و تشکر نمود.

دکتر "حمیدرضا صبا" افزود: بدون تردید اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و اساتیدی است که در ترویج دانش و بینش همانند استاد شهید اهتمام می ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.

رئیس دانشگاه تفرش در ادامه به موضوع آمایش و تاکید وزارت علوم مبنی بر پیاده سازی آن در دوره دولت فعلی و همچنین موضوع  همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی و کارمندان وزارت علوم با وزارت بهداشت پرداخت و به مجموع اقداماتی که تا بحال در وزارت علوم و بهداشت و سازمان برنامه و بودجه  در دست انجام است اشاره نمود.

 مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه تفرش نیز در این نشست ضمن برشمردن برخی مصوبات اخیر شورای پژوهشی دانشگاه مبنی بر فراهم شدن امکان ترفیع سالیانه و دریافت پایه تشویقی اعضاء هیأت علمی دانشگاه از طریق امتیاز پروژه های ارتباط با جامعه و صنعت، از تهیه پیش نویس شیوه نامه تاسیس و فعالیت آزمایشگاههای تحقیقاتی و شیوه نامه اجرایی آزمایشگاه مرکزی خبر داد و افزود:  تصویب نهایی  این شیوه نامه ها می تواند اثر بسزایی در جلوگیری از استفاده انحصاری از آزمایشگاهها ‌و درآمدزایی آزمایشگاههای پژوهشی دانشگاه داشته باشد.

دکتر "علی محمد فتوحی" ضمن ارائه آمار قراردادهای منعقد شده دانشگاه تفرش با صنعت بر ارائه پایان نامه های تقاضا محور و مورد نیاز جامعه و صنعت از سوی اعضا هیات علمی دانشگاه  تاکید نمود.

دکتر نبی الله گودرزوند چگینی معاون مالی و اداری و مدیریت منابع دانشگاه تفرش نیز در این نشست ضمن تبریک روز معلم گزارشی از عملکرد این حوزه  در خصوص موضوع  همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی و کارمندان وزارت علوم با وزارت بهداشت به استحضار اعضای هیات علمی رساند.

در پایان این نشست از زحمات دکتر علی محمد فتوحی مدیر پژوهش و فناوری، دکتر حامد ثقفی رئیس اداره ارتباط با صنعت و کار آموزی و دکتر سجاد صدر رییس مرکز رایانه و انفورماتیک دانشگاه تقدیر بعمل آمد.

 

آخرین ویرایش۱۲ خرداد ۱۴۰۰

نظر شما :