مراسم بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در دانشگاه تفرش برگزارشد

۰۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۳ کد : ۵۹۳۲ اخبار
تعداد بازدید:۴۰۷۵
مراسم بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر روز سه شنبه چهارم خرداد ماه با حضورمسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مدیران و کارکنان در یادمان شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد.
مراسم بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در دانشگاه تفرش برگزارشد

به گزارش روابط عمومی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش در این آیین ضمن تبریک سالروز فتح خرمشهر گفت:رزمندگان اسلام با توسل، توکل و ایمان و اخلاص توانستند خرمشهر را آزاد و توطئه دشمنان را خنثی نمایند.

حجت الاسلام " محسن قربانی" با اشاره به اینکه خرمشهرها در پیش است افزود: امروز خرمشهری در پیش داریم که فتح آن آینده کشور را تضمین و از سپردن انقلاب به دست نااهلان جلوگیری می کند.

وی تصریح کرد: انتخابات خرمشهری دیگر است و حضور حداکثری در این عرصه خنثی کننده توطئه دشمنان و تضمین کننده آینده نظام است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش با اشاره به سخنان شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر این که جمهوری اسلامی حرم است ادامه داد: شرکت در انتخابات بستر مناسب برای دفاع از جمهوری اسلامی است و کسانی که ادعای دفاع از حرم دارند باید بدانند امروز فرصت مناسب برای دفاع از حرم با شرکت در انتخابات است.

  حجت الاسلام  قربانی اظهار داشت :مردم ایران به عشق حاج قاسم با حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رای  از  این حرم در برابر توطئه دشمنان حفاظت می نمایند.

در پایان این مراسم ضمن قرائت دعای توسل مزار شهدای گمنام دانشگاه تفرش گلباران و عطرافشانی شد.

آخرین ویرایش۰۴ خرداد ۱۴۰۰

( ۴ )

نظر شما :