حفظ استقلال دانشگاه تفرش خواسته مردم شهر پدران علمی ایران است

۱۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۸ کد : ۵۹۷۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۹۷۲
منتخب مردم شهرستانهای تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس یازدهم گفت: حفظ استقلال دانشگاه تفرش خواسته مردم شهر پدران علمی ایران است.
حفظ استقلال دانشگاه تفرش خواسته مردم شهر پدران علمی ایران است

به گزارش روابط عمومی، دکتر " ولی ا.. بیاتی" صبح روز جمعه در جریان بازدید از حوزه امتحانی کنکور سراسری در دانشگاه تفرش گفت: دانشگاه تفرش از ابتدای تاسیس با مشارکت خیرین تفرشی احداث و مردم علم پرور این خطه موقوفات فراوانی را جهت احداث این مرکز دانشگاهی اهدا نمودند و هم اکنون نیز خواسته و مطالبات مردم شهر پدران علمی ایران، حفط استقلال دانشگاه تفرش است.


وی با بیان این که در طرح مصوب دانشگاه تفرش هفده دانشکده و چهار مرکز تحقیقاتی با چهل و پنج گرایش تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری طراحی گردیده است تصریح کرد: با توجه به دانشگاهی بودن شهرستان تفرش ، اولویت اصلی ما حفظ استقلال و محقق شدن اهداف اولیه تاسیس این مرکز دانشگاهی است.


منتخب مردم شهرستانهای تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس یازدهم  روند برگزاری آزمون  در دانشگاه تفرش را بسیار مطلوب برشمرد ‏و گفت: در بازدید انجام شده از هرجهت فاصله صندلی‌ها و فاصله مراقبین و داوطلبان و تمامی پروتکل‌های ‏اعلامی به درستی اجرا شده است و هیچ مورد منفی دیده نشد.‏

وی در ادامه  با آرزوی موفقیت برای همه داوطلبان از مجموعه دست اندرکاران برگزاری این آزمون در دانشگاه تفرش به منظور  فراهم شدن فضای مناسب برای داوطلبان تقدیر کرد.

آخرین ویرایش۱۱ تیر ۱۴۰۰

( ۳ )

نظر شما :