پیام اعضای هیات رئیسه دانشگاه تفرش به مناسبت سالگرد مرحوم حجت الاسلام سید علی شفیع پور حسینی

۱۳ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰ کد : ۵۹۸۷ اخبار
تعداد بازدید:۹۱۵
اعضای هیات رئیسه دانشگاه تفرش در اولین سالگرد درگذشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید علی شفیع پور حسینی در پیامی، یاد و خاطره رئیس بسیج اساتید و مدیر گروه معارف اسلامی این دانشگاه را گرامی داشتند.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی در متن این پیام آمده است:


"إنّ الذین ءامنوا و عملوا الصالحات سیجعل لهم الرّحمن ودّا"
(سوره مریم-96)


یک سال از در گذشت دکتر سیدعلی شفیع پور حسینی عضو هیات علمی، مدیر گروه معارف و رئیس بسیج اساتید دانشگاه تفرش می‌گذرد و در این مدت، فقدان ایشان به عنوان عنصری فعال در دانشگاه تفرش موجب خسرانی جبران‌ناپذیر شده و داغ این عزیز سفرکرده همچنان باقی است.


مرحوم شفیع پور به عنوان شخصیتی مؤمن، صادق و بی‌ادعا در طول حیات خود خدمات ارزنده ‏ای را در دانشگاه تفرش به سرانجام رساند که تلاش در جهت ارتقاء  جایگاه گروه معارف اسلامی و بسیج اساتید دانشگاه تفرش و همچنین بالا بردن معرفت دینی وانقلابی اساتید، دانشجویان وکارکنان دانشگاه، از جمله خدمات ارزشمند و باقیات الصالحات عمر پربرکت ایشان است.
 
هیات رئیسه دانشگاه تفرش در اولین سالگرد عروج مرحوم دکتر شفیع پور، یاد و خاطره ایشان را گرامی داشته و ضمن ابراز تسلیت مجدد به خانواده معزز ایشان، از خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت واسعه الهی و علو درجات و برای خانواده ایشان صبر و سلامتی مسئلت می دارد.

 

                                                                 هیات رئیسه دانشگاه تفرش

 

آخرین ویرایش۱۹ تیر ۱۴۰۰

نظر شما :