در دیدار نماینده مردم شهرستانهای تفرش،آشتیان وفراهان با اعضای هیات علمی دانشگاه تفرش عنوان شد:

حمایت قاطع و یکپارچه اعضای هیات علمی دانشگاه ازحفظ استقلال دانشگاه تفرش

۲۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۹ کد : ۵۹۹۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۰۷
در راستای مطالبات مردمی مبنی بر حفظ استقلال دانشگاه تفرش، نماینده مردم شهرستانهای تفرش، آشتیان و فراهان ظهر روز دوشنبه ۲۱ تیرماه با حضور در دانشگاه تفرش با اعضای هیات علمی این دانشگاه دیدار نمودند.
حمایت قاطع و یکپارچه اعضای هیات علمی دانشگاه ازحفظ استقلال دانشگاه تفرش

 

 

به گزارش روابط عمومی، دکتر " ولی ا... بیاتی" در این نشست با اشاره به این که مطالبات مردم شهرستان تفرش حفظ استقلال دانشگاه تفرش است گفت: اولویت اساسی ما حفظ استقلال و تلاش برای  رسیدن به اهداف اولیه تاسیس این دانشگاه از جمله ایجاد هفده دانشکده و چهار مرکز تحقیقاتی با چهل و پنج گرایش تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است.

وی ادامه داد: حفظ استقلال دانشگاه تفرش از حمایت قاطع اعضای هیات علمی، کارکنان، مردم شهرستان و مسئولین استان و شهرستان نیز برخوردار می باشد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی افزایش دانشجو، کسب مجوز رشته های تحصیلی جدید را از مهمترین راهکار های لازم جهت احیاء و توسعه دانشگاه تفرش و گام نهادن در راستای اهداف اولیه تاسیس دانشگاه در شهر تفرش عنوان نمود و تصریح کرد: در سایه اتحاد وهمدلی، اتکاء به پتانسیل علمی استادان دانشگاه تفرش و پشتوانه مردمی، استقلال دانشگاه حفظ و شهر پدران علمی ایران به قطب علمی استان و کشور تبدیل می گردد.

آخرین ویرایش۲۳ تیر ۱۴۰۰

( ۲ )

نظر شما :