پیام دانشگاهیان دانشگاه تفرش به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو

۱۵ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۵۹ کد : ۶۰۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۱۸

 

 

 

۱۶ آذر نماد استکبار ستیزی دانشجویان سرافراز میهن اسلامی و  یاد آور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده اند. دانشگاهیان  و به ویژه دانشجویان، همیشه در برهه های حساس انقلاب شکوهمند اسلامی از جمله در هشت سال دفاع مقدس و سالهای پس از آن همواره در سنگرهای مختلف در صف مقدم حماسه سازان قرار داشته اند.

 

و اینک نیز در شرایط حساس کنونی که کشور عزیزمان نیازمند وحدت همدلی و هم افزایی است لازم است که دست به دست هم داده با حفظ کرامت دانشجو و دانشگاه به گسترش فضای معنوی اخلاقی و تلاش برای رسیدن به قله­های علم و دانش کمک کنیم. امروز وظیفه جامعه علمی پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با توجه به تأکید معظم له بر تولید علم و جنبش نرم افزاری در راستای تحقق اهداف توسعه علمی و برنامه های دولت تدبیر و امید می باشد.

 

ما دانشگاهیان ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار در روز ۱۶ آذر ۱۳۳۲ این روز مقدس و جایگاه وارسته دانایی را به محضر دانشجویان عزیز تبریک عرض نموده و امیدوارم که جامعه علمی ایران عزیز اسلامی با همدلی و همزبانی و عزم ملی زمینه ی پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش فراهم نمایند.

دانشگاه تفرش

آخرین ویرایش۱۵ آذر ۱۳۹۴

نظر شما :