در دیدار نماینده مردم تفرش،آشتیان وفراهان با اعضای هیات علمی دانشگاه تفرش عنوان شد:

دانشگاه تفرش پرچمدار توسعه شهر است

۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۲ کد : ۶۰۲۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۳۸
نماینده مردم تفرش آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه دهم مرداد در دیدار با اعضای هیات علمی دانشگاه تفرش گفت: دانشگاه تفرش با توجه به پتانسیل های علمی بالا پرچمدار توسعه ومحور آبادنی شهرستان تفرش است.
دانشگاه تفرش پرچمدار توسعه شهر است

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش، ولی اله بیاتی  افزود: هدف از برگزاری این نشست بررسی و ارائه راهکار های مناسب به منظور استفاده از پتانسیل های علمی و پژوهشی موجود در دانشگاه تفرش از جمله اساتید توانمند، آزمایشگاه های آموزشی و تحقیقاتی و امکانات و تجهیزات پژوهشی در جهت ارتقاء این دانشگاه است.

وی ادامه داد: ایجاد کارگروه های مناسب با حضور دانشگاهیان دانشگاه تفرش به منظور تلاش در راستای ارتقا و توسعه دانشگاه، استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در دانشگاه و استفاده از پتانسیل علمی استادان در حل مشکلات  شهر از جمله اهداف این نشست در جهتِ انطباقِ دانشگاه تفرش با برنامه های راهبردی و و حرکت به سمت دانشگاه های نسل سوم و چهارم است که باید در سایه اتحاد و همدلی تمامی دانشگاهیان دانشگاه تفرش محقق گردد.

نماینده مردم تفرش آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که استقلال دانشگاه تفرش مطالبه مهم مردم شهرستان تفرش است تصریح کرد: کمک به ارتقای دانشگاه تفرش در تمامی زمینه ها از جمله توسعه مقاطع تحصیلات تکمیلی و جذب دانشجو و افزایش رشته های تحصیلی به جدیت دنبال می گردد تا شاهد رشد و توسعه این دانشگاه در سطح منطقه و کشور باشیم.

رئیس دانشگاه تفرش نیز در این نشست گفت: ماموریت اصلی دانشگاه ها در کنار فعالیت های آموزشی حرکت به سمت دانشگاه های نسل چهارم و کارآفرین است.

دکتر "حمیدرضا صبا" افزود: جامه عمل پوشاندن به این امرنیازمند روحیه همدلی ، همفکری و تعامل اساتید و مسئولین است.

در پایان این نشست اعضای هیات علمی به بیان نظرات و دغدغه های خود در زمینه توسعه و ارتقا دانشگاه پرداختند.

آخرین ویرایش۱۰ مرداد ۱۴۰۰

( ۳ )

نظر شما :