به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش انجام شد؛

اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در دانشگاه تفرش

۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۳ کد : ۶۰۶۰ اخبار
تعداد بازدید:۷۵۱
مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» روز شنبه ۱۳ شهریور ماه با حضور فرماندار شهرستان تفرش، فرمانده سپاه ناحیه تفرش، فرمانده و نماینده ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان مرکزی ، رئیس دانشگاه تفرش و به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش در مسجد حضرت ابوالفضل (علیه السلام) این دانشگاه آغاز شد.
اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در دانشگاه تفرش

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش رئیس دانشگاه تفرش در این مراسم گفت: ویروس کرونا با همه مشکلات خود، زمینه ایجاد روحیه ایثار و خدمت به هم نوع را در جامعه ایجاد کرد که در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر انجام رزمایش کمک‌های مومنانه به اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا و تعطیلی بعضی از کسب و درآمدها، بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش  با برگزاری اردوی جهادی خود در قالب رزمایش کمک مومنانه فرمان مقام معظم رهبری را لبیک گفت.

دکتر "حمیدرضا صبا" افزود: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه، 200 بسته غذایی و معیشتی و 50 بسته فرهنگی ویژه دانش آموزان و دانشجویان به ارزش 350 میلیون ریال در بین خانواده‌های بی بضاعت  شهرستان تفرش توزیع می گردد.

 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش نیز در این مراسم از اهدای 200 بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان در  بین خانواده‌های کمتر برخوردار شهرستان تفرش خبر داد.

"محمد طه آئینه وند" گفت: مرحله نخست رزمایش کمک مؤمنانه بسیج دانشجویی در سال 99 همزمان با ایام اربعین حسینی با اهدای 200 بسته معیشتی به خانواده های محروم و نیازمند اجرا شد و مرحله دوم نیز امروز با توزیع 200 بسته معیشتی دیگر در  بین خانواده‌های کمتر برخوردار روستا‌های شهرستان تفرش برگزار می شود.

وی افزود: کمک مومنانه محتوی ۲۰۰ بسته اقلام غذایی مجموعا شامل یک تن برنج، ۴۰۰ بطری روغن، ۴۰۰ بسته ماکارونی، ۴۰۰ عدد رب می‌باشد که به همت جهادگران این بسیج دانشجویی، در بین خانواده‌های نیازمند روستا‌های تفرش توزیع می شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش ادامه داد: اردوی جهادی تابستان 1400 با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در مدارس شهرستان تفرش در حوزه های عمرانی، آموزشی و فرهنگی ادامه خواهد یافت.

  آئینه وند تصریح کرد: در اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش که به نام گروه" امت واحده" مزیّن است، حدود 20 نفر از دانشجویان پسر در روستاهای مناطق محروم شهرستان تفرش فعالیت خواهند داشت.

آخرین ویرایش۱۳ شهریور ۱۴۰۰

( ۵ )

نظر شما :