دانشگاهیان تفرش با امام جمعه محترم شهرستان دیدار کردند

۱۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۲۷ کد : ۶۰۸ اخبار
تعداد بازدید:۹۶۷

 

به مناسبت فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانشگاهیان دانشگاههای دولتی، پیام نور و آزاد تفرش روزسه شنبه ۱۳ بهمن با امام جمعه این شهرستان دیدار نمودند.

 

امام جمعه شهرستان تفرش در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ا.. دهه فجر گفت: در آیات قرآن کریم بر یادآوری ایام ا.. به عنوان یک وظیفه قرآنی به منظور افزایش مقاومت مردم توسط انبیاء الهی تاکید فراوان شده است.

 

حجت الاسلام سید "محمد مومنی" با بیان این که در عصر کنونی نیز بیان دستاوردهاو جانفشانی های ملت برای پیروزی انقلاب به نسل جوان امری ضروری است اضافه کرد: عزت و اقتدار کنونی نظام جمهوری اسلامی در مقایسه به دوران قبل از انقلاب به برکت حمایت امت از ولایت و اقتدار مقام عظمی ولایت به دست آمده است که حفاظت از این اقتدار در همه عرصه ها رسالت کنونی ما است.

 

وی افزود: راه حفظ اقتدار نظام حضور پر رنگ ملت در همه عرصه های سیاسی و اجتماعی نظیر شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات هفتم اسفند ماه است.

 

 امام جمعه شهرستان تفرش اظهار داشت: خنثی شدن توطئه  نفوذ تفنگداران آمریکایی در آب های خلیج فارس،تن دادن  ابرقدرتها به توافق با ایران و راهپیمایی تاثیرگذار ملت ایران در حماسه ۹ دی همه نشان دهنده اقتدار و قدرت ایران است.

.

حجت الاسلام مومنی تصریح کرد: درس بزرگ امام خمینی (ره) برای ملت ایران داشتن اخلاص در عمل و انجام دادن امور برای رضایت خداوند بود که خداوند نیز به خاطر این اخلاص تمام دلها رابرای حضرت امام بسیج نمود و باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

 

وی ادامه داد: ملت ایران نیز باید در حضور حداکثری خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات هفتم اسفند با انتخاب فرد اصلح و تعیین کننده برای نظام در برابر زیاده خواهی دشمنان نظام ایستاده و عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در جهان طنین انداز نمایند زیرا دشمنان میزان علاقمندی مردم نسبت به نظام را از روی جلوه های حضور آنان در این عرصه ها می سنجند.

 

 سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش در این نشست گفت: در دین مبین اسلام عالم و شهید از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده اند که بر اساس  تعدادی از روایات مداد علما برتر از خون شهدا است.

 

حجت الاسلام "رسول ظرافت" افزود:زمانیکه علما بر اساس اعتقادات خود برای ترویج دین اسلام گام بر می دارند تا جامعه یک جامعه معتقد گردد تبدیل به عالم مجاهدی می شوند که با قلم و برهان خود در راستای هدایتگری جامعه قدم برمی دارند.

 

وی ادامه داد: از اینرو دانشگاهیان وظیفه و رسالت سنگینی را در راستای پیشرفت علمی کشور بر دوش دارند زیرا هرجا که علمیت پیشرفت نماید اقتدار حاصل می گردد که این امر جهاد علمی بیش از پیش فرماندهان جنگ نرم را می طلبد.

 

در پایان این نشست دانشگاهیان دانشگاه های شهرستان تفرش ضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام خمینی (ره) و انقلاب بر حضور یکپارچه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات هفتم اسفند تاکید نمودند.

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۱۳ بهمن ۱۳۹۴

( ۱ )

نظر شما :