با حضورحجت‌الاسلام‌ ایمانی مقدم

نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه تفرش برگزار گردید

۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۶:۳۷ کد : ۶۰۸۹ اخبار
تعداد بازدید:۸۶۴
نشست هم اندیشی استادان دانشگاه تفرش روز سه شنبه ۲۳ شهریور با حضور رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی، ریاست جدید بسیج اساتید استان مرکزی، مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی، رئیس دانشگاه و اعضای هیات علمی در سالن گردهمایی کاریابی دانشگاه تفرش برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی در این نشست گفت: وجه انقلابی و جهادی دانشگاه در بسیج اساتید متبلور می گردد.


حجت الاسلام " مهدی ایمانی مقدم" افزود: ریشه های انقلاب اسلامی مبتنی بر آرمانهای امام (ره)، شهدای انقلاب، استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و زورگویی است.


وی با بیان این که انقلاب ما وابسته به شخص خاصی نیست تصریح کرد: دولت جدید با شعار استکبارستیزی، احیای عدالت اجتماعی و احیای آرمانهای انقلاب پای به عرصه مدیریت قوه مجریه گذاشته است و همه ما باید دولت را در تحقق آرمانها و اهداف خود حمایت کرده و با قوت به مسئولیت ها و وظایف خود ادامه بدهیم.

 

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی ادامه داد: استادان بسیجی باید با شور و نشاط و روحیه آرمانخواهی خود دست در دست هم در راستای نقش تحولی دانشگاه در جامعه و متبلور نمودن شعار گسترش انقلاب و بسیج فعال در دانشگاه ها اقدام نمایند. 


 رئیس بسیج اساتید استان مرکزی نیز در این نشست گفت: یکی از ماموریت های ذاتی بسیح اساتید راه اندازی جبهه امر به معروف و نهی از منکر در تمامی عرصه در جامعه خصوصا در عرصه دانشگاه است.


حجت الاسلام "مرتضی بیات " مطالبه گری انقلابی، بصیرت افزایی و هوشیاری و درک درست و به موقع از شرایط را از دیگر  وظایف ذاتی  استادان بسیجی عنوان نمود و افزود: با توجه به ظرفیت بالای بسیج اساتید، این تشکیلات باید نظام مند و سازماندهی شده بازوی توانمند هیات رئیسه در حل مشکلات در دانشگاه ها باشند.

آخرین ویرایش۲۳ شهریور ۱۴۰۰

( ۶ )

نظر شما :