اطلاعیه شماره ۲ پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه تفرش

اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

۳۰ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۴ کد : ۶۱۶۰ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۸۳۶۵

 

 

قابل توجه پذیرفتهشدگان آزمون ورودی مقطع کارشناسیارشد سال ۱۴۰۰

 

ضمن تبریک به دانشجویان گرامی به مناسبت قبولی درآزمون ورودی مقطع کارشناسی‌ارشد سال 1400 به اطلاع می‌رساند ثبت‌نام از کلیه پذیرفته‌شدگان در دانشگاه طی مراحل ذیل انجام می‌شود و انجام همه مراحل الزامی است:

     

مرحله اول: ثبتنام غیرحضوری (اینترنتی) 

  مرحله دوم:ارسال مدارک از طریق پست پیشتاز 

مرحله سوم: مشاهده دروس و برنامه تعیین شده

 

  1- ثبت‌نام غیرحضوری:


از  ساعت 8.30 صبح یکشنبه مورخ 1400/08/02 تا ساعت 12 ظهر روز سه‌شنبه مورخ  1400/08/04 از طریق آدرس ذیل انجام می‌گردد. همچنین بدلیل تعطیلی روز یکشنبه چنانچه در انجام فرآیند ثبت‌نام مشکلی داشتید در روزهای بعدی ثبت‌نام می‌توانید ثبت نام خود را کامل نمایید و در غیر اینصورت در ساعات اداری با اداره تحصیلات تکمیلی تماس بگیرید:


https://register.tafreshu.ac.ir/SamaWeb/Login.aspx

 

ثبت‌نام از طریق سامانه مذکور اولین مرحله ثبت‌نام بوده و دانشجویانی که در این مرحله از ثبت‌نام شرکت نکنند دانشجوی انصراف از ثبت‌نام محسوب می‌گردند.

 

راهنمای ثبت‌نام غیرحضوری

 

مدارک ذیل را جهت بارگزاری در سامانه ثبت‌نام آماده نمایید (تصاویر باید با حجم کمتر از 300 کیلو بایت و فرمت JPEG باشد):


1. تصویر اصل شناسنامه (صفحه اول). 
2. تصویر اصل کارت ملی. 
3. تصویر اصل مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص می‌کند. 

(کارت پایان خدمت، کارت معافیت از خدمت، نامه ترخیص از خدمت و اصل کارت اشتغال و نامه موافقت با ادامه تحصیل مربوط به شاغلین در نیروهای نظامی و یا انتظامی). 
4. تصویر اصل دانشنامه کاردانی و یا اصل گواهی موقت پایان تحصیلات دوره کاردانی مورد تأیید وزارت علوم که در آن معدل دوره قید شده باشد. (برای دانشجویان فارغ‌التحصیل کارشناسی ناپیوسته)
5. تصویر اصل دانشنامه کارشناسی و  یا اصل گواهی موقت پایان تحصیلات دوره کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم که در آن معدل دوره قید شده باشد. 
6. فیش پرداخت هزینه کارت دانشجویی (مبلغ سیصد هزار ریال) (شماره شبای پرداخت:


550100004001105603019314IR   و شناسه  واریز 399105651122001009710330060003)


7.اصل فیش واریزی به مبلغ200.000 ریال جهت صدور معافیت تحصیلی برای دانشجویان مشمول و مبلغ 120.000 ریال جهت استعلام کارت پایان خدمت و کارت معافیت و غیره برای دانشجویان غیرمشمول از معاونت وظیفه عمومی (دفتر پلیس 10+) به شماره کارت 5029081056642578 به نام خانم سمیرا محمدی (شماره همراه خود را بر روی فیش درج نمایید).


قابل ذکر است ثبت نام دانشجویان مرد مشمول و غیرمشمول حتی پس از ارسال مدارک به صورت مشروط بوده و ثبت‌نام قطعی ایشان منوط به تأیید معاونت وظیفه عمومی می‌باشد.


8.فرم‌های ثبت‌نام (از همان سامانه ثبت‌نام دریافت کرده و پس از تکمیل بارگزاری می نمایید):
* فرم مشخصات برای همه دانشجویان. (عکسدارشده)
* فرم تعهدنامه آموزشی برای همه دانشجویان.
* فرم تقاضای بهره‌مندی از آموزش رایگان برای دانشجویان روزانه. 

* فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان ترم آخر کارشناسی‌ (دانشجویان سال آخر که تا تاریخ 1400/07/30 فارغ‌التحصیل می‌شوند). بدیهی است این دسته از دانشجویان موظفند اصل گواهی موقت کارشناسی خود را مبنی بر فارغ‌التحصیل شدن تا تاریخ 1400/07/30 را تا تاریخ 1400/08/30 به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارسال نمایند. در غیر اینصورت قبولی آنان «کان لم یکن» تلقی می‌گردد.


* فرم معدل یا گواهی تأیید‌شده توسط دانشگاه یا مؤسسه محل اخذ مدرک کارشناسی که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تأیید وزارت علوم می‌باشد، برای کسانی که در زمان ثبت‌نام در دانشگاه تفرش، قادر به ارائه مدرک کارشناسی نمی‌‌باشند. بدیهی است این دسته از دانشجویان موظفند اصل گواهی موقت کارشناسی خود را تا تاریخ 1400/08/30 به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارسال نمایند. در غیر اینصورت قبولی آنان «کان لم یکن» تلقی می‌گردد.


* فرم گواهی معدل کل واحدهای گذرانده تا تاریخ (1399/11/30) برای کسانی که در زمان ثبت‌نام و شرکت در آزمون دانشجو بوده‌اند. ارائه این فرم در خصوص کسانیکه در زمان شرکت در آزمون دانشجو بوده و در حین ثبت‌نام امکان ارائه مدرک کارشناسی خود را دارند نیز الزامی است زیرا بررسی معدل در خصوص این افراد به استناد معدل تا 1399/11/30 صورت خواهد گرفت. 


* فرم پذیرفته شدگان با امتیاز رتبه اول
* فرم تعهد تحصیل به صورت مشروط برای دانشجویانی که مغایرت معدل دارند (دانشجویانی که معدل کاردانی و کارشناسی خود را بیشتر از معدل درج شده در مدرک کاردانی، کارشناسی و یا فرم معدل تا 1399/11/30 در پورتال سازمان سنجش وارد کرده اند). ثبت نام دانشجویان مذکور تا تعیین تکلیف از سوی سازمان سنجش، مشروط و موقت می باشد.

 

    2-ارسال مدارک از طریق  پست:


دانشجویان گرامی پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام غیرحضوری مدارک ذیل را تا تاریخ 1400/08/10  به آدرس تفرش- ابتدای جاده تهران- دانشگاه تفرش- کدپستی 3951879611 –اداره تحصیلات تکمیلی، از طریق پست پیشتاز ارسال نمایند.


ارسال کامل مدارک، تکمیل‌کننده فرآیند ثبت‌نام غیرحضوری خواهد بود و در صورت عدم ارسال مدارک و یا ارسال مدارک بصورت ناقص ثبت‌نام اولیه لغو خواهد گردید. 
 ضمناً بدلیل شرایط موجود و همه‌گیری ویروس کرونا از مراجعه حضوری به دانشگاه جداً خودداری نمایید.


مدارک ذیل را تهیه و بوسیله پست ارسال نمایید:
1. تصویر تمامی صفحات شناسنامه (دو سری). 
2. تصویر کارت ملی (سه سری). 
3.عکس 4×3 تهیه شده در سال جاری (6 عدد). 
4.تصویر مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص می‌کند (سه سری).
(اصل کارت پایان خدمت، اصل کارت معافیت از خدمت، نامه ترخیص از خدمت و اصل کارت اشتغال و نامه موافقت با ادامه تحصیل مربوط به شاغلین در نیروهای نظامی و یا انتظامی) 
• اصل فیش واریزی جهت صدور معافیت تحصیلی و یا  استعلام کارت پایان خدمت و کارت معافیت و غیره (شماره دانشجویی گه از سیستم ثبت‌نام غیرحضوری دریافت نموده‌اید و شماره تلفن همراه دانشجو بر روی آن درج شده باشد).
5.اصل حکم مرخصی سالانه برای کارمندان دولت و یا اجازه کتبی از سازمان مربوطه جهت ادامه تحصیل 
6.اصل موافقت نامه کتبی و بدون قید و شرط برای فارغ‌التحصیلان رشته دبیری از اداره آموزش و پرورش
7.اصل گواهی موقت پایان تحصیلات دوره کاردانی و یا تصویر برابر اصل دانشنامه کاردانی  مورد تأیید وزارت علوم که در آن معدل دوره قید شده باشد.
8.اصل گواهی موقت پایان تحصیلات دوره کارشناسی و یا تصویر برابراصل دانشنامه کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم که در آن معدل دوره قید شده باشد. 
     توجه: در صورت ارسال دانشنامه فاقد معدل، حتماً ریزنمرات تأیید شده حاوی معدل کل را ارسال نمایید.
9.فیش پرداخت هزینه کارت دانشجویی (شماره دانشجویی گه از سیستم ثبت‌نام غیرحضوری دریافت نموده‌اید و شماره تلفن همراه بر روی آن درج شده باشد).
10.فرم‌های ثبت‌نام (اصل فرم‌هایی که از سامانه ثبت‌نام دریافت، تکمیل و بارگزاری نموده‌اید):
* فرم مشخصات برای همه دانشجویان. (عکسدارشده)
* فرم تعهدنامه آموزشی برای همه دانشجویان.
* فرم تقاضای بهره‌مندی از آموزش رایگان برای دانشجویان روزانه (فرم شماره 4).
* فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان ترم آخر کارشناسی‌ (فرم شماره 3). 
* فرم معدل یا گواهی تأیید‌شده توسط دانشگاه یا مؤسسه محل اخذ مدرک کارشناسی که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تأیید وزارت علوم می‌باشد، برای کسانی که در زمان ثبت‌نام در دانشگاه تفرش، قادر به ارائه مدرک کارشناسی نمی‌‌باشند. (فرم شماره 2)
* فرم گواهی معدل کل واحدهای گذرانده تا تاریخ (1399/11/30) برای کسانی که در زمان ثبت‌نام و شرکت در آزمون دانشجو بوده‌اند. 
* فرم پذیرفته شدگان با امتیاز رتبه اول (فرم شماره 1)
* فرم تعهد تحصیل به صورت مشروط برای دانشجویانی که مغایرت معدل دارند. 
همچنین فرم های زیر را از لینک مربوطه دریافت، تکمیل و همراه سایر مدارک ارسال نمایید.
* فرم کتابخانه مرکزی دانشگاه (لینک دریافت)


 دانلود کلیه فرم‌های معاونت دانشجویی و فرهنگی

*فرم سند وام دانشجویی دانلود

* فرم اداره امور خوابگاهها دانلود

* فرم تربیت بدنی دانلود

* فرم کمیته انضباطی دانلود

*فرم مرکز آمار و کامپیوتر دانلود

* فرم مشخصات فرهنگی دانشجویان دانلود

* فرم مشخصات فرهنگی دانشجویان دانشگاه تفرش دانلود

* فرم والدین دانلود

*کد رشته ها جهت ثبت نام در  صندوق رفاه دانشجویی  دانلود

 

3-نحوه اطلاع از برنامه دروس و تاریخ شروع کلاسها:


1. مشاهده دروس و برنامه تعیین شده:


مرحله اول: برای اطلاع از دروس و برنامه تعیین شده در نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 می توانید از روز جمعه مورخ 1400/08/07طبق راهنمای ذیل به پورتال امور آموزشی دانشگاه به آدرس اینترنتیhttp://register.tafreshu.ac.ir مراجعه و برنامه هفتگی و امتحانی دروس خود را مشاهده نمایید. 


راهنمای ورود به پورتال آموزشی


مرحله دوم: با توجه به شیوع ویروس کرونا کلاسها تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی برگزار می‌گردد و تاریخ شروع کلاس‌ها 1400/08/08 می‌باشد. لذا از تاریخ مذکور طبق برنامه هفتگی خود  و طبق راهنمای ذیل به سامانه آموزش مجازی به آدرس https://tafreshulms.nimael.com/ مراجعه و در کلاسهای خود شرکت نمایید.

                                  راهنمای شرکت در کلاسهای غیرحضوری


در صورت بروز مشکل درخصوص سامانه کلاس‌های مجازی با تلفن پشتیبانی 08636241500 در ساعات اداری شنبه تا چهارشنبه تماس بگیرید.

 

نکات مهم:


*شرکت در کلیه کلاس‌های مجازی دروس‌ انتخاب واحد شده ضروری است.


*برای دانشجویان نو ورود انتخاب واحد توسط دانشکده/گروه انجام می شود و دانشجویان امکان تغییر دروس انتخاب شده را ندارند.


*طبق ماده ۲۰ آیین نامه کارشناسی ارشد  تغییر رشته، گرایش، انتقالی و میهمانی در مقطع کارشناسی‌ارشد ممنوع می‌باشد. 

* اطلاعات تماس دانشکده‌ها در سایت دانشگاه موجود است. 


شماره تماس اداره تحصیلات تکمیلی در ساعات اداری: 08636228538 

 

آدرس پست الکترونیکی اداره تحصیلات تکمیلی:

postgrad@tafreshu.ac.ir    

 

                                                         اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه

 

  به کانال اطلاع رسانی دانشگاه تفرش بپیوندید

آخرین ویرایش۰۱ آبان ۱۴۰۰

( ۲۰ )

نظر شما :