به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی

آیین معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه تفرش برگزار شد

۰۴ آبان ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۵ کد : ۶۱۶۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۵۴
مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه تفرش روز دوشنبه سوم آبان به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تفرش و با حضور فرماندار شهرستان تفرش، مشاور نماینده مردم تفرش،آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، ریاست، سرپرست نهاد رهبری ، معاونین و مدیران دانشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش برگزار شد.
آیین معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه تفرش برگزار شد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی، رییس دانشگاه تفرش در این آیین ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان جدیدالورود گفت: چهارسال تحصیل در دانشگاه تفرش، دوران مهم و تعیین کننده در زندگی شما و بستری مناسب برای تحصیل، کسب مهارت، انتخاب شغل و حتی ازدواج است.

 دکتر " حمیدرضا صبا" با بیان این که دانشگاه ها  در سال های تحصیلی 1399و 1400 فعالیت آموزشی خود را به دلیل وجود کرونا به صورت مجازی آغاز نموده اند افزود: با برنامه ریزی های در دست انجام وزارت علوم و مسئولان بالا دستی فعالیت های آموزشی از ترم آینده به صورت حضوری انجام می گردد و برای ترم جاری نیز از هفته های بعد اقداماتی در دست انجام است که برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری که در مرحله پایان نامه و رساله دکتری هستند و همچنین دانشجویان مقطع کارشناسی که واحد عملی ، آزمایشگاهی ، کارگاهی و میدانی دارند مقدمات حضور در دانشگاه فراهم گردد که جزئیات این امر متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: دانشگاه تفرش با 35 سال قدمت و دارابودن 2000 دانشجو، فارغ التحصیلان فراوانی را در رشته های فنی ومهندسی و علوم پایه به جامعه علمی کشور تقدیم نموده است که در سطح کشور و حتی بین الملل افراد صاحب نام بوده اند که در مناصب متعدد در حال خدمت رسانی به کشور و جامعه می باشند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نیز در این مراسم گفت: علم به مانند نور می باشد و تمام علوم در اعتلا اشخاص و جامعه نقش آفرین می باشند دانشجویان نیز باید با کسب علم عنایت الهی را به خود جلب نمایند.

حجت الاسلام "محسن قربانی" افزود: دانشجویان به محض ورود به دانشگاه ضمن حفظ حرمت این مکان مقدس می بایست با شکرگزاری از خداوند بابت نعمتی علم آموزی، حضور خود را در دانشگاه غنیمت دانسته و ضمن کوشش در فراگیری علم موجبات خشنودی والدین خود را فراهم نمایند.

 معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه تفرش نیز در این نشت از قرار گرفتن نام یکی از دانش آموختگان این دانشگاه در فهرست دو درصد دانشمندان  برتر جهان خبر داد و افزود: دانش آموخته مقطع دکتری این دانشگاه در رشته مهندسی برق  کنترل توانست در فهرست دو درصد دانشمندان  برتر جهان قرار بگیرد که این نشان دهنده جایگاه ویژه علمی دانشگاه تفرش است.

دکتر " اسماعیل نظری" در ادامه با بیان این که ترم آینده به صورت حضوری برگزار خواهد شد اظهار داشت: دانشجویان می بایست تمام توان خود را صرف خواندن درس های خود نموده و آیین نامه های تحصیلی را به دقت مطالعه نمایند.

 فرماندار شهرستان تفرش نیز در این نشست ضمن خوش آمد گویی به دانشجویان جدید الورود گفت: شما قدم به دانشگاهی گذاشته اید که بار علمی آن در تراز بین المللی است.

مهندس " عبدالرضا حاج علی بیگی" با بیان این که تفرش شهر پدران علمی ایران و شهر دانشگاهی است ادامه داد: مقوله علم و دانش در شهرستان تفرش از اهمیت بسزایی برخوردار است و امیدواریم دانشجویان هر چه زودتر به فضای درس آموزی با بهبود شرایط کرونایی باز گشته و شاهد شور و نشاط علمی در فضاهای دانشگاهی شهرستان از جمله دانشگاه تفرش باشیم.

دکتر پارسیان معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش نیز در این آیین ضمن معرفی وظایف حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی سلامتی و جوانی را دو نعمت مهم عنوان نمود و افزود: شما دانشجویان به هر دو نعمت مجهز هستید و زمانی که پای در محیط دانشگاه می گذارید باید تمام تلاش خود را در راستای علم آموزی و خدمت به جامعه به کاربسته و بتوانید در آینده برای کشور و مردم ایران مفید باشید. 

پخش کلیپ، اجرای تئاتر، اهدای بسته های فرهنگی و مسابقه از مهمترین برنامه های جانبی این مراسم بود که به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تفرش برگزار گردید.

آخرین ویرایش۰۵ آبان ۱۴۰۰

( ۱ )

نظر شما :