پیام رئیس دانشگاه تفرش به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج

۲۹ آبان ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۵ کد : ۶۲۱۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۸۹۲
رئیس دانشگاه تفرش با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج، را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص دانشگاهی به خصوص اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه تفرش تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش متن پیام به شرح زیر است:

 

 

 

پنجم آذر ماه یکی از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور شجاعت، ایثار و مقاومت و دفاع جانانه بسیجیان سلحشوری است که با ایثار و مقاومت خود در صحنه های مختلف از 8 سال دفاع مقدس تا عرصه عمران و سازندگی ایران اسلامی و مقابله با هجمه های شوم دشمنان ایستادند و عزت و آزادگی همیشگی را برای ملت ما به ارمغان آوردند.


بی تردید، دور اندیشی، هوشیاری و درایت بی نظیر حضرت امام خمینی(ره) در تأسیس نهاد مقدس بسیج و هدایت و تدابیر روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) اساسی ترین عامل خنثی سازی توطئه ها در مقابل انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون بوده است.

 

بی شک ملت بزرگ ایران اسلامی آرامش و آسایش امروزی را مدیون ایثار و از خود گذشتگی بسیجیانی هستند که مفسر واقعی واژه ایثار بوده و با الهام از مکتب عاشورایی حضرت ابا عبدا... الحسین (ع)، عزت و آزادگی و شرف انسانی را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند تا این چنین در محضر خداوند متعال، امام (ره) و مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی سربلند و شایسته تحسین بسیار باشند.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و پنجم آذر سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص دانشگاهی اعم از اساتید محترم، کارمندان بزرگوار و دانشجویان فهیم تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت می نمایم.

 

حمیدرضا صبا

رئیس دانشگاه تفرش

آخرین ویرایش۰۱ آذر ۱۴۰۰

( ۱ )

نظر شما :