مزار شهدای گمنام دانشگاه تفرش غبارروبی و عطر افشانی شد

۰۲ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۶ کد : ۶۲۲۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۴۷
به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج مزار شهدای گمنام دانشگاه تفرش روز سه شنبه دوم آذر با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دانشگاه تفرش، مسئولین بسیج دانشجویی استان مرکزی، مدیران، کارکنان و دانشجویان عطر افشانی و غبارروبی شد.
مزار شهدای گمنام دانشگاه تفرش غبارروبی و عطر افشانی شد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دانشگاه تفرش نیز در این آیین  ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: اخلاص و ایثار رمز پایداری بسیج است.

حجت الاسلام " محسن قربانی" افزود: هفته بسیج یادآور فداکاری و از خودگذشتگی‌های غیور مردان و رزمندگان دلاور و مومنی است که با تکیه بر ایمان و معنویت برابر دشمن ایستادند و مقاومت و پایداری را به تاسی از امام شهیدان و سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) معنای دوباره‌ای بخشیدند.

به گزارش روابط عمومی، در این مراسم دانشگاهیان با ادای احترام به مقام شامخ  شهدا، با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر، امام شهداء و منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) تجدید میثاق نموده و با نثار فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در ادامه این مراسم نیز به پاس مجاهدت‌ها و صبوری‌ خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش و جمعی از بسیجیان با خانواده ایثارگر این دانشگاه "عباس نوروزی" دیدار و از وی و همسر محترم ایشان به پاس صبوری و شکیبایی تجلیل نمودند.

آخرین ویرایش۰۲ آذر ۱۴۰۰

( ۴ )

نظر شما :