با حضورمسئول دفاتراستانی نهادمقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دانشگاههای استان مرکزی

مراسم معارفه معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش برگزار شد

۲۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۶ کد : ۶۲۵۱ اخبار
تعداد بازدید:۲۰۲۵
با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ایمانی مقدم مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی، اعضای هیات رئیسه دانشگاه تفرش، مدیران و کارکنان مراسم معارفه معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری روز شنبه ۲۷ آذرماه درسالن گردهمایی کاریابی دانشگاه تفرش برگزار شد.
مراسم معارفه معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، مسئول دفاتراستانی نهاد مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دانشگاههای استان مرکزی در این مراسم ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت:حضرت زهرا (س) حجت خدا بر ائمه است و شان و مقام حضرت زهر(س) بر کسی پوشیده و مخفی نمی باشد.

حجت الاسلام "مهدی ایمانی مقدم " با اشاره به فرا رسیدن 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه افزود: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ، تعامل خوبی بین حوزه و دانشگاه ایجاد شده است.

وی افزود: تلاش برای تقویت علمی عالمان دانشگاهی نیازمند تولید علوم دینی به صورت تخصصی است تا دانشگاه اسلامی و دینی ایجاد گردد.

مسئول دفاتراستانی نهادمقام معظم رهبری(مدظله العالی)  در دانشگاههای استان مرکزی تصریح کرد: وحدت حوزه و دانشگاه نه تنها کلیشه ای نیست بلکه سرآغاز فهم عمیق از علم و دین است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت ا... دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه افزود: وحدت حوزه و دانشگاه بیانگر این امر است که می بایست علم و دین پا به پای هم حرکت نمایند.

حجت الاسلام" محسن قربانی" افزود: وحدت حوزه و دانشگاه، یعنی هر دو، کار خودشان را بکنند؛ اما برای یک هدف و آن هدف، ساختن و کامل کردن ملت و کشور ایران است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش نیز در این مراسم گفت: دانشگاه دغدغه اصلی رهبران انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تاسیس تاکنون بوده است.

حجت الاسلام "ابراهیم باقرزاده" با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی (ره) که دانشگاه مبدا تحولات است افزود: نگاه امام خمینی به دانشگاه به عنوان مبدا تحولات نگاهی عمیق و راهبردی است که ایشان نیز معتقد بودند که حوزه و دانشگاه باید ذوب در هم بوده و وحدت در هدف داشته باشند.

وی ادامه داد:رهبر معظم انقلاب نیز در سخنرانی خود در سال 1394 تاکید نمودند که باید از ظرفیت دانشگاه برای ایجاد تمدن نوین اسلامی استفاده نمود.

در پایان این مراسم حجت الاسلام "ابراهیم باقرزاده" به سمت معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) دانشگاه تفرش منصوب شدند.

آخرین ویرایش۲۷ آذر ۱۴۰۰

( ۵ )

نظر شما :