پیام سرپرست دانشگاه تفرش به مناسبت حماسه ۹ دی

۰۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۶ کد : ۶۲۷۹ اخبار
تعداد بازدید:۸۴۱
دکتر سهیل واشقانی فراهانی سرپرست دانشگاه  تفرش در پیامی حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.
پیام سرپرست دانشگاه تفرش به مناسبت حماسه ۹ دی

به گزارش روابط عمومی متن پیام به شرح زیر است:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بسمه تعالی

 

 حضور عظیم و خروشان مردمی در ۹ دی ۸۸ ، تجلّی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دلهای مردم بود.

                                                   مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

 

حماسه بزرگ و تاریخی نهم دی ماه سال  ۸۸بیانگر حضور آگاهانه و به هنگام و برخاسته از عمق بصیرت انقلابی مردم ولایت مدار ایران اسلامی، برگی زرین را در دفتر تاریخ ساز یک ملت عاشورایی ثبت و ضبط نمود که پیچیده ترین و شکننده ترین فتنه معاصر علیه نظام ولایی و مردمی را در هم شکست.

حضور میلیونی مردم در حماسه ۹دی محاسبات دشمنان ملت را بر هم زد و شکوه میثاق ملت با ولایت و تجدید عهد و پیمان امت با امام و مراد خود را متجلی ساخت و روز یاس و ناامیدی کامل دشمنان انقلاب در به ثمر رساندن توطئه علیه اتحاد ملی و سنگر ولایت و مظهر حضور حماسی مردم در صحنه تحولات سیاسی- اجتماعی گردید.

یوم الله ۹دی، اقتدار و استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی و اوج بصیرت و ولایتمداری مردم ایران است و به جهانیان بویژه نظام سلطه نشان داد که نظام اسلامی با پشتوانه مردمی در پرتو ولایت فقیه با اتکال بر خداوند متعال و ایمان راسخ، هر فتنه و توطئه ای را خنثی خواهد کرد .

بی شک رهنمودها و روشنگری های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی زمینه ساز حضور میلیونی ملت در راهپیمایی بزرگ ۹دی و استمرار جریان اصیل انقلاب با تداوم روحیه جهادی و عزم خدمت رسانی و فتنه ستیزی بوده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه ماندگار ۹دی " روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" اعلام می دارم دانشگاه تفرش همچون آحاد ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی با تاکید بر پیروی از آرمانهای والای امام راحل (ره) و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی با حکیم فرزانه انقلاب مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تجدید بیعت و پیمان می نماید که با تمام توان در سنگر علم و دانش تلاش نموده و با بصیرت در راه اعتلای ایران و نظام مقدس اسلامی حرکت خواهد کرد.

 

 

سهیل واشقانی فراهانی

سرپرست دانشگاه تفرش

آخرین ویرایش۰۹ دی ۱۴۰۰

( ۵ )

نظر شما :