همزمان با ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی صورت گرفت:

برگزاری آیین گلبانگ انقلاب و گلباران قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه تفرش

۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۶ کد : ۶۳۴۶ اخبار
تعداد بازدید:۷۷۰
همزمان با ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، دانشگاهیان دانشگاه تفرش آیین گلبانگ انقلاب همراه با گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدای گمنام در صحن دانشکده مهندسی دانشگاه تفرش برگزار شد.
برگزاری آیین گلبانگ انقلاب و گلباران  قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه تفرش

به گزارش روابط عمومی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این آیین ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مهمترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357 قیام مردم برای خدا، معنویت و ارزشهای دینی بود.

حجت الاسلام" ابراهیم باقرزاده" افزود: دهه فجر فرصتی مناسب برای بازنگری دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است تا بازنگری نماییم که کجا بوده و به کجا رسیده ایم و انقلاب چه دستاوردهای نسبت به گذشته کسب نموده است.

وی با بیان این که رسالت ما بعد از گذشت بیش از چهل سال از انقلاب اسلامی که ثمره خون 300 هزار جوان انقلابی است، حرکت به سوی تمدن اسلامی است تصریح کرد: باید قدر نعمت انقلاب را بدانیم و قدردان شهدا باشیم چرا که نهال انقلاب به برکت خون شهدا اکنون به درختی تنومند تبدیل شده است.

در پایان این مراسم دانشگاهیان با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه به مقام شامخ شهدای گمنام دانشگاه دانشگاه تفرش ادای احترام نمودند.

آخرین ویرایش۱۳ بهمن ۱۴۰۰

نظر شما :