آیین تکریم و معارفه مدیران حوزه پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه تفرش برگزار شد

۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۵ کد : ۶۳۷۶ اخبار
تعداد بازدید:۲۲۷۳
آیین تکریم و معارفه مدیران حوزه پژوهش، فناوری و نوآوری روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه با حضور سرپرست دانشگاه تفرش، سرپرست معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی و سرپرست حوزه پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه در سالن گردهمایی مرحوم کاریابی دانشگاه تفرش برگزار شد.
آیین تکریم و معارفه مدیران حوزه پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه تفرش برگزار شد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی، سرپرست دانشگاه تفش ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران سابق حوزه پژوهشی و فناوری دانشگاه، تاتیرگذاری در جهان ازلحاظ ارتقاء شاخص های کیفیت مقالات اساتید، حرکت در راستای مرجعیت علمی و سوق دادن پژوهش های دانشجویی در راستای ماموریت گرایی را از مهمترین اولویت های پژوهشی دانشگاه تفرش برشمرد.

دکتر "سهیل واشقانی فراهانی" افزود: دانشگاه تفرش از پتانسیل های مهم از جمله اساتید جوان در کنار اساتید با تجربه و متخصص برخوردار می باشد که می تواند در راستای خلق ایده و اثرگذاری در امر حوزه پژوهش گام برداشته و نقش کلیدی خود را در راستای ترقی و پیشرفت دانشگاه در عرصه های ملی و جهانی ایفا نماید.

سرپرست حوزه پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه نیز در این آیین افزود: یکی از ارکان مهم و حیاتی در هر دانشگاه حوزه پژوهش و فناوری است که در این راستا در  تعامل با صنعت و ارائه مقالات با کیفیت بالا در مجلات بین المللی از نقش کلیدی و مهمی برخوردار می باشد.

دکتر "محمد علی مهرپویا" تامین نرم افزار یکپارچه پژوهشی، تشویق و ترغیب استادان برای تولید مقالات بین المللی، تاسیس گروه ها و پژوهشکده های پژوهشی، برگزاری رویداد کار آفرینی تقاضا محور، ارتباط با صنایع استان و ایجاد انگیزه برای رشد فعالیت های بین رشته ای در بین اساتید را از مهمترین اهداف حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه برشمرد.

در این آیین طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه، دکتر حسین حیدری کلهرودی عضو هیات علمی گروه مهندسی مکانیک به سمت مدیر امور پژوهشی و فناوری، دکتر محمد رضا میوه عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق به سمت رئیس اداره ارتباط با صنعت و جامعه، دکتر محمد حامد حکمت عضو هیات علمی گروه مهندسی مکانیک به سمت رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه، دکتر آریا عقیلی آشتیانی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق به سمت رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی و دکتر الهام رجبی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی عمران به سمت مدیر مرکز رشد و واحدهای فناور دانشگاه منصوب گردیدند.

آخرین ویرایش۲۵ بهمن ۱۴۰۰

( ۵ )

نظر شما :