برگزاری جشن بزرگ انقلاب ویژه دانشجویان در دانشگاه تفرش

۲۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۶ کد : ۶۳۸ اخبار
تعداد بازدید:۹۰۸

 

همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و به منظور بزرگداشت سی و هشتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، جشن انقلاب  ویژه دانشجویان  با استقبال چشمگیر دانشجویان و به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تفرش در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر این دانشگاه برگزار شد.

 

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی در این مراسم گفت:در طول تاریخ ایران قله های تعیین کننده وجود داشته است که همگی مبنی بر رویارویی دو جبهه حق و باطل بوده است.

 

مهندس " حسین شیخ الاسلام" با بیان این که روش حضرت امام (ره) برای آوردن تغییر با روش انقلاب های قبل از انقلاب ایران فرق اساسی داشته است افزود:آوردن مردم با انگیزه الهی به صحنه زیر رهبری مشخص، روش انقلاب حضرت امام (ره) بوده است که حضرت امام این روش را در جنگ ، مراسم برائت در حج و برای فلسطین دنبال نمودند و ملت نیز باید این روش  را در 22 بهمن و هفت اسفند تعمیم دهند.

 

وی ادامه داد: حضرت امام (ره) نظریه جدید برای حکومتداری به دنیا معرفی نمود که مبتنی بر این امر بود که در غیاب معصوم حکومت باید در دست فقیه عادل بوده است که بعد از پیروزی انقلاب شاگردان امام در قانون اساسی این نظریه را نهادینه نمودند.

 

مشاور امور بین الملل رییس مجلس و تحلیلگر مسائل سیاست خارجی تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند جلوه ای از مردم سالاری دینی و یک وظیفه انسانی، الهی،اسلامی و ایرانی است .

 

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش در این مراسم گفت: یکی از سنت های الهی این است که آینده افراد و ملت ها به دست خودشان سپرده شده است و مردم ایران نیز در بهمن 57 براساس اعتقادات و آرمانهای خود مقاومت و ایستادگی نمودن و انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند.

 

حجت الاسلام "رسول ظرافت" با بیان این که خداوند نیز در پی مقاومت مردم لطف و رحمت خود را با پیروزی انقلاب شامل حال مردم ایران نمودند افزود: این انقلاب با خون شهدا ،رهبری امام (ره) و استقامت مردم ایران به پیروزی رسیده است و اینک نیز رسالت ما حفاظت از این انقلاب و سپردن آن به صاحب اصلی آن امام زمان (عج ) است.

 

در این مراسم که باحضور شاعر طنزپرداز دکتر عباس احمدی برگزار شد برنامه های فرهنگی مختلفی همچون اجرای موسیقی،پخش کلیپ،مسابقه به اجرا درآمد که با استقبال دانشجویان مواجه گردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

آخرین ویرایش۲۰ بهمن ۱۳۹۴

نظر شما :