برگزاری جشن فجر دانشگاهیان

۲۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۹ کد : ۶۳۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۷۲

مراسم جشن فجر ویژه کارکنان و خانواده دانشگاهیان دانشگاه های تفرش، عصر سه شنبه 20 بهمن ماه به همت  کمیته دانشجویی ستاد  دهه فجر شهرستان تفرش  و با حضور روسای دانشگاه های تفرش و پرسنل در سالن پذیرایی قصر فیروزه برگزار شد.

 

رییس دانشگاه تفرش در این مراسم ضمن تبریک ایام ا... دهه فجر گفت:بروز انقلاب اسلامی در بهمن 57 در ایران واقعه ای بی نطیر بود که در پی اتحاد مردم و بهره مندی از یک رهبر بزرگ به وقوع پیوست.

 

دکتر " محمد قاسم سحاب" افزود: همزمان با وقوع انقلاب ایران در کشور های مختلف از جمله نیکاراگوئه انقلاب رخ داد که از تاثیرگذاری مانند انقلاب ایران برخوردار نبود زیرا اتفاقی که در سال 57 در ایران به وقوع پیوست اثر منطقه ای و جهانی بر کل دنیا گذاشت که این تاثیرات بسیار آشکار بود.

 

وی ادامه داد: تاثیرگداری انقلاب ایران باعث شد که پیام استقلال و آزادی انقلاب ما درسراسر امریکا ، اروپا و جهان طنین انداز گردد که  امروز نیز بعد از گذشت 38 سال از عمر انقلاب ما شاهد تلاش برای پیاده شدن حکومت مبتنی بر اسلام تحت تاثیر انقلاب ایران درسراسر جهان هستیم.

 

رییس کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان تفرش تصریح کرد: دهه فجر فرصتی مناسب برای مرور این اتفاق بزرگ و ارزش ها و آرمانهای انقلاب به نسل های آینده و حفاظت از این سرمایه عظیم در راه سازندگی کشور است.

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفرش نیر در این مراسم گفت: پیوند محکم بین رهبری،مردم و مکتب درس بزرگ انقلاب اسلامی ایران به آحاد ملت ایران بود.

 

دکتر "رضا شفیع زاده" افزود: رسالت امروز جوانان و نوجوانان توجه به این درس بزرگ انقلاب اسلامی ایران است تا پیوند ناگستنی بین رهبری ، مردم و مکتب حفظ شود.

 

اجرای مسابقه حضوری،پخش کلیپ، اجرای موسیقی زنده و تئاتر عروسکی از دیگر برنامه های جانبی این مراسم بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۲۰ بهمن ۱۳۹۴

نظر شما :