مراسم مجازی بزرگداشت روز مهندس در دانشگاه تفرش برگزار شد

۰۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۶ کد : ۶۳۹۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۲۹
همزمان با فرا رسیدن پنجم اسفندماه، زادروز دانشمند و مهندس نامدار ایران زمین، خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندسی مراسم بزرگداشت روز مهندس شامگاه شنبه هفتم اسفند ماه با حضور سرپرست دانشگاه و دانشجویان به صورت مجازی برگزارشد.
مراسم مجازی بزرگداشت روز مهندس در دانشگاه تفرش برگزار شد

 

 

به گزارش روابط عمومی، سرپرست دانشگاه تفرش گفت: تربیت نسل جوان و نخبه به عنوان مهندسان  توانمند برای ساختن آینده درخشان ایران اسلامی بزرگترین سرمایه و افتخار دانشگاه تفرش است.

دکتر "سهیل واشقانی فراهانی" افزود: روز مهندس فرصتی ارزشمند برای پاسداشت خلاقیت، ابتکار و ابداع در عرصه اندیشه و عمل است.

وی ادامه داد: امید است دانشجویان امروز و مهندسان فردا با رعایت مقررات مهندسی، حفظ اخلاق حرفه ای و با استفاده از خلاقیت و نبوغ جوانی همانند بزرگانی چون خواجه نصیر الدین طوسی نام ایران اسلامی را پر آوازه تراز دیروز نمایند.

مدیر امور پژوهش و فناوری دانشگاه تفرش نیز در این آیین گفت: امید به پیشرفت های خاص در جهان نشان دهنده  وجود خلاقیت مهندسین است.

دکتر " حسین حیدری کلهرودی" تحقیق، توسعه، طراحی، ساخت، حرکت به سمت تولید ، بهره برداری و مدیریت را هفت وظیفه مهم مهندسین عنوان نمود و افزود: سرآمد همه این هفت وظیفه رعایت اخلاق مهندسی و عمل به همه موازین و آیین های اخلاقی در حرکت به سوی پیشرفت و توسعه توسط مهندسین است.

سخنرانی دکتر امیرحسین اسداله زاده مدیر مارکتینگ هاست ایران از دیگر برنامه های جانبی این آیین بود که به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تفرش و با همکاری انجمن های علمی به مناسبت روز مهندس در فضای مجازی برگزار گردید.

آخرین ویرایش۰۸ اسفند ۱۴۰۰

( ۳ )

نظر شما :