کاروان راهیان نور دانشجویان دانشگاه تفرش عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شد

۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۶ کد : ۶۳۹۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۵۰
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش از اعزام کاروان راهیان نور دانشگاه تفرش پس از دو سال دوری از سرزمین نور به مناطق عملیانی جنوب کشور خبر داد.
کاروان راهیان نور دانشجویان دانشگاه تفرش عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شد

 

 

"سید محمد میرحسینی" در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه تفرش گفت:کاروان راهیان نور دانشگاه تفرش  متشکل از 60 دانشجو با نام کاروان شهدای گمنام و با شعار دانشجویان جهاد تبیین  و با هدف تربیت مدیر تراز انقلاب در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی، از 12 لغایت 24 اسفند ماه جاری در قالب 2 کاروان (خواهران و برادران) به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند و از مناطق مختلف عملیاتی در استان خوزستان بازدید می نمایند.

وی هدف از برگزاری اردو‌های راهیان نور را آشنایی دانشجویان با رشادت‌ها و دلیری‌های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش تلاش می نماید تا اردویی با خروجی مفید داشته باشیم . تا بعد از این سفر با ارزش ضمن ایجاد تحول مثبت در مسیر زندگی همگی ما ، دغدغه روشنگری و جهاد تبیین در ما جوانه زده وتلاشی در جهت امر تاکیدی رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) داشته باشیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش  با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی از اهم موارد  این سفر معنوی می باشدتصریح کرد: در طول مسیر با هماهنگی های صورت گرفته به همراه اتوبوس، اورژانس و کادر درمان کاروان را در کل مسیر همراهی می کنند، تا در هنگام بروز مشکل در اسرع وقت، در جهت برطرف سازی تلاش نمایند.

میر حسینی بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس در جبهه‌های جنوب، برگزاری هیئت مذهبی در طول سفر، بهره‌گیری از روحانیت معظم و راویان باتجربه دفاع مقدس و ... را از برنامه‌های این سفر معنوی عنوان و خاطرنشان کرد: دانشجویان در طول این سفر با آرمان‌های شهدا و امام شهدا (ره) تجدید میثاق می‌کنند.

آخرین ویرایش۱۲ اسفند ۱۴۰۰

( ۳ )

نظر شما :